Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Nästa
Sex sex sex sex sex sex 
Författare Meddelande
F.d. exec
Inlägg Re: Sex sex sex sex sex sex
[Charley] skrev:
[...] tycker att nästintill samtliga sexuella parafilier är avtändande och äckliga. Andra människor får syssla med vad de vill, men jag tror inte att det är nyttigt.

Jag håller med dig om att det inte är nyttigt i många fall. Om någon vill ha sex utklädd till en jättebebis eller bajsa ner sig under samlag eller ligga med amputerade eller obscent feta människor så tror jag inte att det är någon "isolerad företeelser". Man kan säga att de inte skadar någon och så vidare, men i slutändan tror jag att de här människorna skulle gangnas långt mer av att ta itu med de bakomliggande problemen tillsammans med en psykolog/terapeut än att kasta bort stora delar av vuxenlivet på dessa aktiviteter.

2 maj 2010, 10:33
Medlem
Jag får ingen fitta... eller får och får förresten; jag tar ingen fitta (inte ens när den erbjudits); jag är sällan tillräckligt intresserad för att orka anstränga mig. Man skulle utan att ljuga kunna säga att jag är väldigt svårflirtad.

7 maj 2010, 04:57
Medlem
Schueberird skrev:
jag tar ingen fitta
Du borde uppsöka Läkare.

7 maj 2010, 20:15
F.d. exec
Timeless skrev:
Schueberird skrev:
jag tar ingen fitta
Du borde uppsöka Läkare.

Jag måste säga att jag tog lite illa vid mig av din kommentar. Det är onödigt strö salt i såren genom sådana uttalanden. Jag är själv väldigt "svårflörtad" och man behöver knappast någon hjälp med att känna sig kastrerad och mindervärdig som man om man hör till den kategorin.

7 maj 2010, 21:38
Medlem
Timeless skrev:
Schueberird skrev:
jag tar ingen fitta
Du borde uppsöka Läkare.

Du borde sluta tänka med kuken.

7 maj 2010, 23:07
Medlem
Josef3 skrev:
Hur lång är du?

Jag är 177cm och väger 74kg. Var tidigare supersmal men har lyckats träna och äta upp mig. Kanske är mitt BMI lite nära övre kanten men jag ser iaf normal ut. Inte superspinkig som tidigare.

Helt okey för en kvinna som du.

8 maj 2010, 09:49
Medlem
Google[Bot] skrev:
Josef3 skrev:
Hur lång är du?

Jag är 177cm och väger 74kg. Var tidigare supersmal men har lyckats träna och äta upp mig. Kanske är mitt BMI lite nära övre kanten men jag ser iaf normal ut. Inte superspinkig som tidigare.

Helt okey för en kvinna som du.

:D

8 maj 2010, 13:21
Medlem
Jag är 173, minns inte vad jag väger men är i alla fall underviktig fast inte speciellt spinkig. Jag skulle vilja vara kortare men det är bättre än typ 185cm. Vissa transkvinnor klarar av det genom att klä sig som nån biker, eller "urban punkartjej" som en beskrev det, och prata med djupare röst. Folk kan respektera en stark kvinna men inte en förväxt mimmi mus.

En del transkvinnor har dock samma kaxighet som den överviktiga motsvarigheten. De väljer att vara fula men envisas att omvärlden ska tycka det är snyggt.

8 maj 2010, 19:42
Medlem
*Fredagkvällsbump*
Så mycket annat bump blir det väl inte, fast jag börjar kanske känna mig lite sugen - trots allt.

4 februari 2011, 21:35
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Men Schueberird, letar du aktivt efter klämbara bröst eller hur står det till med den saken?

Jag letar inte aktivt efter klämbara bröst, men om ett par klämbara och -villiga bröst skulle råka ha vägarna förbi skulle jag, om jag tolkar den pågående trenden rätt, inte tacka nej. Jag brukar tycka att knul... öm älskog är så oestetiskt, men på sistone har jag börjat tänka att det kanske kan vara värt att prova på ändå. Jag är dock antagligen alldeles för kräsen för mitt eget bästa eller sämsta eller vad det nu är som gäller.

Disclaimer:
Det är fredagkväll och dessutom är min hemdator trasig, så jag vet inte vad jag säger. Någon, som inte alls är jag, har tagit min hjärna i besittning och fjärrstyr den från ett palats av gelé i ett fjärran söder.

4 februari 2011, 21:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 102 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.