Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
...42007 och 9382. 42007 blev till och med klar - förutom att jag var tvungen att fixera den annars rörliga kolven - och såg hyfsat snygg ut. :)

1 september 2013, 00:46
Medlem
Dansat och fixat gratisbiljetter.
Ont i fötterna nu, jäkla skor.

Jag träffade på en leadsinger i ett nybildat coverband också och han sjöng för mig i kön till garderoben.
Kanske samarbete.

Jag är mer än trött. :D

1 september 2013, 04:14
Medlem
Finska VR skyller alltid på vädret. Det spelar ingen roll vad det är för väder, det är för varm, för kallt, för mycket löv, för mycket is (tror det var problemet när tåget tog in på hotell) osv.

1 september 2013, 08:35
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag träffade på en leadsinger i ett nybildat coverband också och han sjöng för mig i kön till garderoben.
Kanske samarbete.

Fel alarm! Han raggade ju bara.
Vadå Bingo! på raggningsfras - jag kastade mig över honom och gav honom mitt nummer och tog hans. Och han höll skenet uppe eftersom min sambo dök upp i slutfasen och han antagligen då förstod att jag faktiskt var intresserad av hans röst och inte av något annat och spelade med, annars hade han ju raggat på mig framför min sambo. Om någon fattar.

Naiv - vadå - jag?! :mrgreen:

Jo, jag fattade ju att han raggade från början men trodde att han faktiskt hade ett nystartat coverband...han sjöng helt okej. Ska man kunna se igenom sådana där lögner?

2 september 2013, 01:41
Medlem
Det slutar väl med att ni ger ut en skiva tillsammans och gör succé bara för att inte spräcka bortförklaringen.

2 september 2013, 03:18
Medlem
Ehehe...
Tja, jag har ju hans nummer och fullständiga namn. Kan ju låtsas som ingenting och beordra fram en a cappella. :02:

2 september 2013, 03:38
Medlem
Japp, sätt igång! Pronto!

2 september 2013, 04:27
Medlem
Idag har jag VAKNAT! *duktig*

2 september 2013, 07:19
Moderator
Haft möte om flexibla anpassningsmoduler. Det är precis lika vagt som det låter, men det handlar om hur jag kan få hjälp att strukturera upp min vardag, typ. Vi kom väl fram till något i stil med att vi behöver ta reda på vad en vardag är först. Trött.

Har gått igenom lite forskningsmaterial och skall fortsätta med det en stund till. Sedan är det läge att hämta sonen.

2 september 2013, 14:56
Medlem
Lyssnat på en massa videos som den här.

Efter det fick jag hålla för öronen pga beredskapslarmet

Sedan blev det strömavbrott pga min brödrost som fick en kortslutning.

2 september 2013, 16:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.