Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Incognita skrev:
Inte jag heller, men jag antar att det är en koppling till något han hade läst här? Om han inte faktiskt är magsjuk.

Han tyckte nog fy fan om mig. :03:

Det tror jag inte.


29 augusti 2013, 20:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Han tyckte nog fy fan om mig.

Nej.
Men jag kanske kommer dit också när du nu fiskar så efter beröm och avund.


29 augusti 2013, 21:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Schueberird skrev:
Jag har känt mig jäkligt spänd och sur de senaste dagarna.

Men sådant behövs ibland. Är det (till synes) omotiverat? I så fall är det bara att köra på. Sedan går det över. Om det är motiverat bör du snarast ta tag i dina problem, ruska om dem och säga "NI SKA PASSA ER JÄVLIGT NOGA!".


Det berodde nog rätt mycket på ljudöverskott; när jag satte i öronpropparna löste det sig.

NI SKA PASSA ER JÄVLIGT NOGA! *hytter med näven*

Bild


30 augusti 2013, 00:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag lever.


30 augusti 2013, 11:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Fast jag kommer att manipulera den där nattklubbschefen (dörrvakterna har ingen talan på det där stället) så gott det går ändå, fast att det är mans- och kvinnogrisigt och cementerar könsroller och vridna utseendeideal.
Bara för att jag kan. Det fungerade perfekt i våras och sedan tog gratisbiljetterna slut och nu behöver vi flera - vi är då jag och min tjejkompis. Hahaha!
Fan vad grisigt roligt vi ska ha det.
:P Kvinnogrisigt.

Jag har nog blivit mer öppet njutningslysten än jag var innan, orka vara puritan hela livet.
Tutteriet ska svullas fram i passande outfits och röveriet ska framhävas på samma sätt.


Tja.. det är nog tur att man inte har intresse av varken dans eller "inneställen" för jag skulle med största säkerhet inte stå ut med spelreglerna, för att inte tala om hur illa jag skulle tycka om mig själv för att jag deltar i eländet.
Njutningslysten... måste man uppföra sig helt intelligensbefriat för att njuta? Eller pubertalt? Är "njutningen" egentligen ett helt annat ord för "barnslig" eller "omogen"? Eller är det ett annat ord för "översittare"?

Jag begriper mig nog antagligen inte alls på det där helt enkelt så därför behöver man inte alls ta mina teorier och tankar på något större allvar.


30 augusti 2013, 12:01
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det händer att jag klär mig raffigt för att jag själv gillar det; även sådana sidor kan behöva bejakas emellanåt. En liten exhibitionist bor det i mig också, om än en rätt blyg sådan i mitt fall. himla anmärkningsvärt tycker jag inte att det är att framhäva tuttar och röv i åtsmitande klänningar. Och nu råkar det finnas en snubbe på CRA:s favoritnattklubb som har en fäbless för att dela ut gratisbiljetter till dansanta yppiga damer. CRA är en dansant yppig dam med en ekonomi som inte tillåter henne att dansa så mycket som hon vill. Hon uppmärksammar snubben på att hon ingår i målgruppen för hans lilla kampanj. Och?


30 augusti 2013, 12:20
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
On topic: alldeles vansinnigt dödstrött samt nyklippt.


30 augusti 2013, 12:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:09: till Inco.

tahlia skrev:


Tja.. det är nog tur att man inte har intresse av varken dans eller "inneställen" för jag skulle med största säkerhet inte stå ut med spelreglerna, för att inte tala om hur illa jag skulle tycka om mig själv för att jag deltar i eländet.
Njutningslysten... måste man uppföra sig helt intelligensbefriat för att njuta? Eller pubertalt? Är "njutningen" egentligen ett helt annat ord för "barnslig" eller "omogen"? Eller är det ett annat ord för "översittare"?

Jag begriper mig nog antagligen inte alls på det där helt enkelt så därför behöver man inte alls ta mina teorier och tankar på något större allvar.
;)
Jag skulle helt ärlig inte orka vara klok, balanserad, mogen och konsekvent alltid och överallt. Tvärtom, det är mycket roligare att bete sig riktigt intelligensbefriat emellanåt. Hur orkar man leva annars???
:10:

Det här med dans, det är en passion. Och likt Inco har även jag en liten exhibitionist i mig som vill fram då och då.

Hur du får det till översitteri förstår jag däremot inte. Då är det mer som en revolt mot översitteri, det jag gör.


30 augusti 2013, 15:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
tahlia skrev:
Njutningslysten... [...] Är "njutningen" egentligen ett helt annat ord för "barnslig" eller "omogen"? Eller är det ett annat ord för "översittare"?

I det här fallet låter det snarast som en eufemism för att luras och bedra.


30 augusti 2013, 16:10
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Dagsform: Jo tack bra. Jag har ont i pattarna och magen är svullen och min dotter är hos sin pappa över helgen. Jag sitter i soffan och ser på TV iklädd mina hundbyxor; ett par pyjamasbyxor jag fick av min moster i julklapp för flera år sedan vilka var alldeles för stora då. De är illröda med hundtryck. Hundarna har horn på huvudet av någon anledning. Jag fick en matchande pyjamasskjorta att ha till men den brukar jag inte klä mig i. Om någon ringer på dörren vill jag liksom inte öppna iklädd full hundmundering (av liknande anledning sover jag aldrig näck; jag vill inte behöva springa ut naken om det börjar brinna mitt i natten.)


30 augusti 2013, 17:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron