Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Josef3
Avslutat konto
|
Lämnar Aspie Forum
Känns som om det mest är troll här nuförtiden. Jag har fått nog av både forumet och aspergare i allmänhet.
Har bett om att få mitt konto deaktiverat/raderat.
|
7 maj 2010, 22:18 |
|
|
nallen
Medlem
|
Re: Lämnar Aspie Forum
*vinkar lite fånigt*
|
7 maj 2010, 22:22 |
|
|
Orion
Medlem
|
Det där tror jag inte ett smack på
Senast redigerad av Orion 7 maj 2010, 22:25, redigerad totalt 1 gång.
|
7 maj 2010, 22:24 |
|
|
animal
F.d. exec
|
Gör inte det. Vi -- särskilt jag -- kommer sakna dig. PM:a mig en e-postadress åtminstone. Tänk på hur många timmar jag lagt på brevskrivande till dig. Det känns jättefel att bara bryta i en handvändning. Anledningen till att jag inte skrivit på länge är ett fullt schema och brist på ork, inte på grund av ointresse.
|
7 maj 2010, 22:25 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Josef3 din förbannade dramaqueen! Lägg ägg och kom över dina troll. De sitter på rad i din hjärna och dikterar för dig vad du ska göra i all evighet om du inte tar tag i saken nu och kastar ut dem. Klart du inte ska försvinna härifrån. Varför skulle du det?
|
7 maj 2010, 22:30 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Du vill ha kvar mig här, precis därför försvinner jag. Det här är det sista forumet du kan stalka mig på, det sista där jag använder en identitet du känner till. Du kommer aldrig att hitta mig igen.
|
7 maj 2010, 22:37 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Uppenbarligen hjälper det inte att motargumentera, Josef3. Du VILL tro på det där.
Det finns nog inget mer jag kan göra för att "bevisa" för dig att jag inte är...vem det nu är som är "han". Hojta till om du kommer på något.
Tills dess: I rest my case.
|
7 maj 2010, 22:50 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Gör du det för att du inte lyckades bli bannad?
|
7 maj 2010, 23:09 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Kan du inte outa dig nu då CodeRedAlert? Antar att du vill leka med Josef lite till..
Borde inte vara svårt att bevisa. T.ex så kan du skriva en post om exakt fem minuter med detta nicket du använder nu, och i ett annat forum (nästan) samtidigt, så borde de flesta tvivel vara ur vägen.
|
7 maj 2010, 23:10 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Outa mig? Ska jag alltså skriva på ex. Aspergerforum och i nästa sekund här? Vad skulle det bevisa? För Josef3 skulle det vara ett till bevis på att hans trollförföljare finns på två forum bara. Och vadå LEKA MED bla bla...? Hur gör jag det?
|
7 maj 2010, 23:19 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|