Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ta itu med räkningarna, betala ett event, köpa tågbiljetter, boka in seminarier och lite sådant, samt påbörja en sanering här hemma... om jag orkar. :? Frågan är om jag skall gå och inhandla den där vansinnigt goda lakritsglassen först eller inte... Kan inte sluta tänka på den. Fasen också!


28 augusti 2013, 20:28
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Precis när mitt godissug hann sätta in på allvar så var klockan plötsligt några minuter över tio och affären stängd.
Saved by the clock.

Jag ska inte så mycket mer förutom antingen leka lite i FL eller också se om det finns något att se på SvtPlay.
Skönt.

Det mesta blev gjort idag.
Imorgon behöver jag fixa räkningar och bläääh...orkar inte tänka.


28 augusti 2013, 22:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag fortsätta vara på dåligt humör - och antagligen imorgon också - i väntan på någon som kanske behagar dyka upp någon gång under dagen.


29 augusti 2013, 07:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Senast 16.30 ska jag sluta vara på dåligt humör - och sedan antagligen bli på dåligt humör igen imorgon 7.30. Med början på lördag ska jag vara på mycket bra humör.


29 augusti 2013, 07:35
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bära grejer, sortera grejer, köpa grejer osv.


29 augusti 2013, 11:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Senast 16.30 ska jag sluta vara på dåligt humör - och sedan antagligen bli på dåligt humör igen imorgon 7.30. Med början på lördag ska jag vara på mycket bra humör.

Det låter som en rimlig fördelning. Lycka till!


29 augusti 2013, 11:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tack! :04:


29 augusti 2013, 11:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu jädrar måste jag iväg!!
Vad håller jag på med???

Tutt på er. :07:


29 augusti 2013, 15:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Åka till stan. Fika på Åbacka i Linköping. (Aspieträff 12:00 om nu någon kommer) Handla mat och drömma lite på Clas Olsson. Kanske smyga ned på Ohlssons tyger och en garnaffär nere i en källare jag aldrig vågat mig ner i. Åka hem till skogen.


30 augusti 2013, 01:14
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
...tydligen inte alls fara till Stockholm för att träffa härliga människor och delta i events under helgen. Sonens pappa blir kvar på sjukhuset över helgen. Stackaren har tydligen dragit på sig en rejäl luftrörsinfektion. Han har fortfarande syrgasmask på sig.

...ställa om mig mentalt.

...avboka tågbiljetter.

...få besök av härlig människa här hemma istället - med sonen här (som ju också är en härlig människa).

...vara värdinna och mamma samtidigt, helst på ett "naturligt" sätt som inte skrämmer skiten ur dem (aspig unge, aspig karl).

...ta ut pengar på kredit för att sätta in dem på mitt konto för att kunna betala resten av räkningarna.

...pränta in i skallen att reseräkningarna och andra utlägg måste in på måndag, liksom pappren till a-kassan.

...försöka jobba ikapp.

...hämta ungen i tid.

...trolla med knäna för att sno ihop vettigt käk för en ringa penning.


30 augusti 2013, 13:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.