Haha, ja. Krasst sett så blir det ju så.
Jag vet inte om jag faktiskt ser ner på just honom, egentligen ser jag nog lite "ner" på de flesta (hetero)män, isf. Vilket är snäppet värre.
Det hade ju varit roligt att kunna tillskansa sig privilegier genom att vara social och charma folk den vägen men nu är inte jag speciellt social mer än punktvis och det räcker inte i det här fallet. Det är ett populärt ställe mitt i stan och kön är fruktansvärt lång. Kan jag fixa fram gratis entré och gå före i kön genom att fånstå och se våpig ut och klämma fram några meningslösa svammelfraser framför den här killen så gör jag det.
Det är ju ungefär det det hela går ut på, ändå.
Alltså, jag är helt traumatiserad efter ikväll. Efter träningen följde en jättelång, vi pratar timmar, session med tränaren och två andra tjejer och ändlösa diskussioner kring otrogna män, svartsjuka, familjeproblem ihop parat med träningssnack och kostråd...på engelska dessutom. En av dem är från Australien.
Jag blev så överbelastad så jag gick av på fel station på vägen hem - två gånger. Fast andra gången fattade jag i tid och tog rätt tåg i sista sekunden ändå...
Nu kan jag inte varva ner. Alls. Blaballbablablbalbklakblakblakblakblaklbkbla.
Osv.