Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Skriva schema till sonens skoltaxi!
Läsa en bra tonårsbok och käka godis!
Lyssna på älsklingen när han pratar om 3-D skrivaren vi spar till!


14 augusti 2013, 17:35
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag skall jag äntligen komma igång med de ledda yogapassen igen. Yay! Det ser jag verkligen fram emot. Men innan dess skall jag gå igenom en massa ljudinspelningar och leta efter spännande språkliga mönster.


26 augusti 2013, 11:11
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Idag skall jag äntligen komma igång med de ledda yogapassen igen. Yay! Det ser jag verkligen fram emot. Men innan dess skall jag gå igenom en massa ljudinspelningar och leta efter spännande språkliga mönster.


Typiskt för jättegamla tanter som läst tanttidningar en gång för mycket. Jag ger inte mycket för new wave tolkningar av gamla hedniska sexpositioner, läs yoga. Nu ska jag tända en cigarr och glömma att du ens existerar.


26 augusti 2013, 11:34
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
KrögarSäl skrev:
Incognita skrev:
Idag skall jag äntligen komma igång med de ledda yogapassen igen. Yay! Det ser jag verkligen fram emot. Men innan dess skall jag gå igenom en massa ljudinspelningar och leta efter spännande språkliga mönster.


Typiskt för jättegamla tanter som läst tanttidningar en gång för mycket. Jag ger inte mycket för new wave tolkningar av gamla hedniska sexpositioner, läs yoga. Nu ska jag tända en cigarr och glömma att du ens existerar.

Lycka till med det!


26 augusti 2013, 11:35
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
The Troll has left the building.

Idag:
-diska
-till dotterns nya skola och lämna/hämta papper
-åka med dottern till gamla skolan och lämna/hämta papper
-åka och lämna tillbaka ett par för optimistiskt köpta skor som i eftertankens kranka blekhet var helt onödiga
-returnera även en väska som höll i en dag
-lämna biblioteksböcker
-ha tvättstuga
-ringa 3

Till att börja med.
Är lite i segaste laget fortfarande idag.


26 augusti 2013, 12:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Precis hälften kvar. Och så lär det förbli tills imorgon.
Min energi pyste ut helt någonstans mellan tröjan med Justin Bieber-tryck och de glittriga skorna som stank av giftigheter.


26 augusti 2013, 19:08
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[ ] Baka bröd.
[ ] Sortera, ersätta och tvätta tekniklegobitar från ett särskilt paket.
[ ] Skriva ett stycke på den stora romanen.
[ ] Bygga lite på min version av 42006.


27 augusti 2013, 10:25
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Försöka vakna. Hur ska man kunna vara fully functional i en kropp som är dödstrött under två veckor varje månad?

Jag har just sökt en utbildning vilken jag hoppas komma in på. Den startar i oktober och blir jag antagen måste jag ta mig dit och vara aktiv varje dag i tre terminer. Sedan när jag hittat jobb måste jag ju kunna sköta även det under hela månaden. Jag är lite nervös inför detta. Jag måste dock skaffa mig en utbildning utöver samhällsvetenskapligt gymnasieprogram om jag lätt ska kunna hitta Orangevänliga/aspievänliga jobb. Och jag vill göra något. Det är frustrerande att bara ha icke-produktiva aktiviteter och jobbcoaching att gå på. Jag har inte gjort något vettigt sysselsättningsmässigt sedan jag blev klar med inläsningen av gymnasiet, vilket känns bajs. Visst har jag massor att göra iochmed att jag har barn, hem och fritidsintressen men det är frustrerande att inte ha en fast punkt i tillvaron genom vilken jag inbringar pengar.


27 augusti 2013, 11:25
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bli av med min jävla cp-hosta. Jag hatar den och jag tänker fan inte vara vän med den!!! Jag ska slå den och spotta den i ansiktet!

Sedan ska vi väl fixa med hemmet också. :08:


27 augusti 2013, 13:19
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[x] Baka bröd.
[x] Sortera, ersätta och tvätta tekniklegobitar från ett särskilt paket.
[-] Skriva ett stycke på den stora romanen.
[x] Bygga lite på min version av 42006.


28 augusti 2013, 00:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.