Ny tråd Svara på tråd  [ 243 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Nästa
Den helt enorma tråden med bilder på husdjur! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Även Charleys katt försvann spårlöst strax efter min. Det var när jag letade efter den katten som jag träffade på den övergivna kattungen, Glenn, som nu bor hos min mamma.


26 augusti 2013, 23:29
Moderator
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Nämen usch så sorgligt! Jag beklagar din förlust. :( Det är något väldigt speciellt med katter som känner av ens känslor på det sättet. Min första katt var väldigt skygg, försvann som en skottspole när någon var på besök, men när min pappa hade tagit sitt liv och jag befann mig i chock var hon vid min sida hela tiden trots att vi befann oss hemma hos min mamma och det var andra där titt som tätt.


26 augusti 2013, 23:30
Moderator
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Bild

Här är en teckning av min första katt. Det är en väldigt gammal teckning, tekniskt undermålig, men jag känner igen min katt i den.


26 augusti 2013, 23:33
Moderator
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Shit, den teckningen har nog 20 år på nacken! :shock:


26 augusti 2013, 23:39
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Jag vill skriva nåt om att folk ska hänga i lyktstolpar flådda levande men det får man väl inte.


26 augusti 2013, 23:50
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Yetin skrev:
Även Charleys katt försvann spårlöst strax efter min. Det var när jag letade efter den katten som jag träffade på den övergivna kattungen, Glenn, som nu bor hos min mamma.

:lol: :lol: Glenn, vilket gulligt namn :D .

Blev lite nyfiken på vad era katter heter/hette?

Jag har haft väldigt många katter iom jag haft katt sedan 4 års ålder, så det blir en sjuk lista....

Spoiler! :
Haft: Mira, Sara, Tusse, Tusse2, Samantha, Frosty, Önar, Sylvester, Akira, Shirin, Sune, (Bull, eg farsans katt). Akira lever troligen, jag tror hon flyttade hemifrån.

Har: Macho, Maud, Jolene, Stoffe, Kenta, Einar och så tre namnlösa småttingar.


27 augusti 2013, 11:07
Avslutat konto
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
sugmundfreud skrev:
Yetin skrev:
Även Charleys katt försvann spårlöst strax efter min. Det var när jag letade efter den katten som jag träffade på den övergivna kattungen, Glenn, som nu bor hos min mamma.

:lol: :lol: Glenn, vilket gulligt namn :D .

Vi heter alla Glenn här i Götet!


27 augusti 2013, 11:11
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Mina katter hette Tyke, Gärda och Glenn. 8-) Glenn är en hona.


27 augusti 2013, 11:32
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
:lol: :lol: :lol:


27 augusti 2013, 11:41
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Jag läser fel på den där meningen. Glenn är en....ja.
Men det är hon naturligtvis inte.

Jag drömde om en viss katt i natt. Om henne vars begravningsbilder finns i bildtråden. När jag vaknade så var jag för ett ögonblick bombsäker på att hon fortfarande fanns i livet. :(

Fin teckning, Inco. :09:


27 augusti 2013, 17:39
Ny tråd Svara på tråd  [ 243 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron