Information till våra seriösa medlemmar: Vi kommer att sätta in resurser för att vara bättre rustade för den här typen av trollinvasioner framöver. De patetiska stackarna kommer att hållas kort.
Det är dax att göra om till "invite only" där den som bjuder in har delat och samma ansvar som skribenten de första två åren.
Jag är inte principiellt motståndare till ett sådant forum. Huruvida vi skall ha det här eller inte känner jag inte att jag kan ta ställning till just nu. Jag kan se både för- och nackdelar med det.
26 augusti 2013, 11:42
Sheyen
Medlem
Re: Creepy crowd här?
Incognita skrev:
Njäe, krigarn behandlar språket med större precision och finess. Den här får fortfarande inte till interpunktionen.
Medhåll!
27 augusti 2013, 09:22
Ufo
Medlem
nallen skrev:
Incognita skrev:
Information till våra seriösa medlemmar: Vi kommer att sätta in resurser för att vara bättre rustade för den här typen av trollinvasioner framöver. De patetiska stackarna kommer att hållas kort.
Det är dax att göra om till "invite only" där den som bjuder in har delat och samma ansvar som skribenten de första två åren.
Det går nog inte att få stöd för det där rent tekniskt. Forumsmotorn är inte byggd för att peta in likn logik
Kod:
function banna(user){ if (user[medlemskap_date] < date - 2år){ banna(user[invite_autor]; } Removeuser(user); }
Kvar blir att göra allt det där manuellt. Finns det rimligare sätt att välja ut en inkastningskommite som även sköter utbjudningarna?
27 augusti 2013, 12:38
Sheyen
Medlem
Kan vi inte bara kasta äpplen på de som vi inte gillar?
27 augusti 2013, 13:11
Ufo
Medlem
Sheyen skrev:
Vem skall hålla i äpplet? Vad skiljer ett äpple ifrån en paj?
27 augusti 2013, 13:30
Sheyen
Medlem
Ufo skrev:
Sheyen skrev:
Vem skall hålla i äpplet? Vad skiljer ett äpple ifrån en paj?
1: Jag (det säger sig självt att jag är den utvalde) 2: I mitt fall är det en sked, då jag ogillar äppelpaj.
27 augusti 2013, 15:23
kullan
Medlem
Jag har mina misstankar om vem detta kan vara. Tänker dock inte skriva ut namnet i tråden men språket påminner om en medlem som nu är inaktiv.