Och eftersom vi är en sådan creepy crowd är vi inte särskilt lättchockerade. Man kan dryfta svåra tankar utan att dömas ut i förstone. Fast det underlättar om man inte kallar oss creepy... just sayin'.
25 augusti 2013, 12:49
Christoffer
Avslutat konto
Re: Creepy crowd här?
Ni gör mig ledsen.
25 augusti 2013, 13:17
sugmundfreud
Medlem
Det var då ett jävla gnäll.
26 augusti 2013, 00:01
Incognita
Moderator
Ja, det var det. Men nu är det slutgnällt. Det var ett troll, och kontot har avslutats.
26 augusti 2013, 02:01
KrögarSäl
Avslutat konto
Christoffer skrev:
Ni gör mig ledsen.
Ta ditt pack och dra din lilla barfotames. Gråta det gör bara lattetanter och Gry Forsell under svår pms.
26 augusti 2013, 08:12
Meppe
Medlem
KrögarSäl skrev:
Christoffer skrev:
Ni gör mig ledsen.
Ta ditt pack och dra din lilla barfotames. Gråta det gör bara lattetanter och Gry Forsell under svår pms.
Du ar inte Krigarn. Stick.
26 augusti 2013, 08:30
Incognita
Moderator
Moderator:Information till våra seriösa medlemmar: Vi kommer att sätta in resurser för att vara bättre rustade för den här typen av trollinvasioner framöver. De patetiska stackarna kommer att hållas kort.
Resistance is futile: You will be moderated.
26 augusti 2013, 10:11
Yetin
Medlem
Detta troll var ju en markant förbättring, en utomordentligt bra krigarnparodi
26 augusti 2013, 10:16
Incognita
Moderator
Njäe, krigarn behandlar språket med större precision och finess. Den här får fortfarande inte till interpunktionen.
26 augusti 2013, 10:20
nallen
Medlem
Incognita skrev:
Information till våra seriösa medlemmar: Vi kommer att sätta in resurser för att vara bättre rustade för den här typen av trollinvasioner framöver. De patetiska stackarna kommer att hållas kort.
Det är dax att göra om till "invite only" där den som bjuder in har delat och samma ansvar som skribenten de första två åren.