Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Det går en äldre man här ibland med en enorm måsflock runt sig. Han går rätt sakta och kastar en näve brödbitar (tror jag att det är?) upp i luften då och då och måsarna skränar och cirklar runt honom.

Jag anmälde yngsta barnet till en viss skola med sång/dans/teater-inriktning idag. Det blir antagningsprov till våren.

12 augusti 2013, 02:21
Medlem
Skrivit mitt 1900:de inlägg på det här forumet :35: :16:

12 augusti 2013, 23:24
Medlem
nallen skrev:
Skrivit mitt 1900:de inlägg på det här forumet :35: :16:

Ta mig tusan! Grattis från din skitjobbiga forum kamrat! :mrgreen: ;)

13 augusti 2013, 13:24
Medlem
Jag har varit ute med muppföraren !
Förresten en jätte trevlig kvinna , som jag hade en föreläsning för vid första besöket att jag inte ville ha något klappa på huvud och gulligull.
Men hon är inte sådan.
Jätte trevlig och massor av humor.
Idag gick vi ut med hennes hundar!
Den ena brukar vara jätte blyg men den vågade hälsa på mig.
Vi hade någon hund /människa Aspie kommunikation.
Och vi gilla varandra!
Hunden brukade aldrig vara så trygg med främlingar.
Men mig gillade den!

13 augusti 2013, 13:30
Medlem
Jag har börjat fundera på en spelidé, som jag egentligen fick för några år sedan, men sedan glömde bort: Jag kan vara något på spåret, men jag måste utveckla den vidare för att göra det hela spelbart.

...och så har jag börjat kolla litegrann på olika spelutvecklingsmotorer, men jag vet ännu inte om någon av dem kan göra det jag vill kunna göra eller om det går att lägga till behövlig kod.

15 augusti 2013, 12:29
Medlem
Kommunicerat med min bebis. I vårt hem slåss vi när vi vill något!
(Eller ja; hon slåss iaf!) :mrgreen:

16 augusti 2013, 09:07
Medlem
Kört ett lass elektronikskrot till soptippen med cykelkärran. Jag har nog med skrot för ett eller två lass till.

24 augusti 2013, 12:31
Medlem
Jag har just skrivit den dagliga paragrafen - inspirerad av en dröm. Det blev till och med två paragrafer; så pass inspirerad var jag - å andra sidan skrev jag ingen igår, så dagens räknas väl egentligen bara som en paragraf.

25 augusti 2013, 11:00
Medlem
Den dagliga paragrafen blev just tre. :30:

Jag lär skriva om diverse detaljer senare, men den röda tråden blir allt tydligare för varje paragraf som skrivs.

25 augusti 2013, 14:19
Medlem
Goodigoodi!!

Eller va??

Jag har lyssnat på en krisande väns lååååååååååånga utläggning om saken det krisas kring, tillit and stuff, jobbiga saker. Har också suttit på en strand under en vit handduk för att inte bränna mig, cyklat in i en rosenbuske med massiva skador på armen (efter taggarna) som följd. Okej inte massiva. Skador.
Nu har jag ont i magen och det har sambon med så det lutar åt magsjuka av något slag. Kanske något vi ätit?

Och så försöker jag catch up på Soundcloud.

Mycket svengelska nu.

26 augusti 2013, 00:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.