Så...vem är trollet och vem är den genuina ensamma nydiagnosticerade aspien?
24 augusti 2013, 18:37
tahlia
Medlem
Re: Creepy crowd här?
Christoffer skrev:
Det känns som om det finns en och annan "creepy person" här på forumet. Det känns som om det finns minst en som är ute efter mig så att säga. Detta ger mig ångest. Jag skulle se det som mer trivsamt om ni behandlade mig så som ni själv vill bli behandlade.
Jag kan inte komma från att det där är en klockren "parodi" på en faktiskt medlem. Faktum är att jag tycker mig ha sett mer sådant. Frågan är väl mest vem som gömmer sig där bakom.
24 augusti 2013, 21:35
Christoffer
Avslutat konto
Ni är inte snälla. Paranoid schizofreni... gör även den bästa ond.
25 augusti 2013, 11:34
Mats
Medlem
Så du är alltså ond på grund av paranoid schizofreni?
Är paranoid schizofreni den enda godkända anledningen till att inte alltid vara snäll?
25 augusti 2013, 12:16
Incognita
Moderator
Ett gammalt troll med hemlängtan kanske?
Vem är det som har paranoid schizofreni? Ondska vet jag inte om jag tror på. Förfärliga handlingar, rädsla, smärta och blint hat, visst, men inte ondska som ren drivkraft.
25 augusti 2013, 12:19
Christoffer
Avslutat konto
Incognita skrev:
Vem är det som har paranoid schizofreni? Ondska vet jag inte om jag tror på. Förfärliga handlingar, rädsla, smärta och blint hat, visst, men inte ondska som ren drivkraft.
Ytterst creepy människa det här.
25 augusti 2013, 12:29
Incognita
Moderator
Vem, jag? Varför då?
25 augusti 2013, 12:29
Yetin
Medlem
Om du tycker det här forumet är så obehagligt finns det väl inget som håller dig här, om det inte är så att du är här för att trolla.
25 augusti 2013, 12:30
Mats
Medlem
Incognita skrev:
Med lite tur kanske den teorin kan bekräftas med hjälp av IP-adresser.
25 augusti 2013, 12:30
Incognita
Moderator
Annars är det här ett ställe där det går bra att skriva av sig när man krisar över något. Man kan få en hel del stöd, faktiskt, om man vågar visa den tilliten. Åtminstone om man ger folk en chans.