Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Creepy crowd här? 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Creepy crowd här?
Det känns som om det finns en och annan "creepy person" här på forumet. Det känns som om det finns minst en som är ute efter mig så att säga. Detta ger mig ångest. Jag skulle se det som mer trivsamt om ni behandlade mig så som ni själv vill bli behandlade.

24 augusti 2013, 08:49
Moderator
Inlägg Re: Creepy crowd här?
Mhm... Och själv har du bidragit genom att

- klaga på språket
- klaga på svammel
- hävda att detta är ett syndens näste
- i mer än en tråd ragga facebookvänner till ett konto som inte svarar
- anklaga folk för dåliga vibbar
- klaga på min signatur
- föreslå våld som konfliktlösning och aggressivitet som ett sätt att få bukt med det som är rörigt
- beskriva asperger som något man skall känna sig kränkt över att diagnosticeras med

Är det så du själv vill bli behandlad?

24 augusti 2013, 13:56
Avslutat konto
Incognita skrev:
Mhm... Och själv har du bidragit genom att

- klaga på språket
- klaga på svammel
- hävda att detta är ett syndens näste
- i mer än en tråd ragga facebookvänner till ett konto som inte svarar
- anklaga folk för dåliga vibbar
- klaga på min signatur
- föreslå våld som konfliktlösning och aggressivitet som ett sätt att få bukt med det som är rörigt
- beskriva asperger som något man skall känna sig kränkt över att diagnosticeras med

Är det så du själv vill bli behandlad?

Nu tycker jag att du är lite stöddig om jag ska vara ärlig.

24 augusti 2013, 14:51
Moderator
Det är du i din fulla rätt att tycka. Men är det så du vill bli behandlad? Själv slipper jag gärna bli behandlad på det sättet.

24 augusti 2013, 14:58
Medlem
Kommer det inget svar på Facebook så är det väl en bekräftelse på att du är ett troll. Jag väntar, visar det sig att du är skyldig visas ingen nåd.

24 augusti 2013, 14:59
Medlem
Fortfarande varken svar på vänförfrågan eller på PM...

Jag tror inte längre på att du är christoffer. Du bevisar det jättelätt, genom att svara på pm...

24 augusti 2013, 17:00
Medlem
Jag erkänner... Jag har länkat till det här forumet från familjeliv. Det har varit nydiagnostiserade aspien där som sökt gemenskap, och av dom 2 forumen jag känner till för det så tyckte jag att det här var det bättre alternativet.

Så, nu är mysteriet med den plötsligt ökade aktiviteten sannolikt löst.

24 augusti 2013, 17:07
Moderator
Meppe skrev:
Jag erkänner... Jag har länkat till det här forumet från familjeliv. Det har varit nydiagnostiserade aspien där som sökt gemenskap, och av dom 2 forumen jag känner till för det så tyckte jag att det här var det bättre alternativet.

Det var väl behjärtansvärt. Nya seriösa forumskribenter är så klart alltid välkomna, och vi har nog varit ganska dåliga på att marknadsföra oss.

24 augusti 2013, 17:11
Medlem
Incognita skrev:
Meppe skrev:

Det var väl behjärtansvärt. Nya seriösa forumskribenter är så klart alltid välkomna, och vi har nog varit ganska dåliga på att marknadsföra oss.

Folk länkar alltid till ett visst annat forum, som jag numera har svårt att ta på allvar. Men jag är inte direkt populär där (FL), så om jag ska fortsätta länka får vi vara beredda på mindre seriösa skribenter också. Därmed inte sagt att Christoffer är en av dom, men en viss annan nykomling hör definitivt till den mindre seriösa gruppen.

Det var menat som ett erkännande så att ni vet vem ni ska skylla på om det blir trollinvasion.

24 augusti 2013, 17:26
Moderator
Incognita skrev:
Meppe skrev:

Instämmer. Och det ligger i sakens natur att marknadsföring har sina risker – också. Det är liv, och liv är riskabelt. ;)

24 augusti 2013, 17:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.