Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Skräp i kundvagnen? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Skräp i kundvagnen?
Schueberird skrev:
Just nu vill jag bara ha trattar i min kundvagn.

Bild

13 augusti 2013, 19:50
Medlem
Ufo skrev:
En sak jag kommit på mig själv med är att när jag tar en kundvagn eller korg i affären så försöker jag få en som är utan skräp i.
Om jag inte lyckas finna en tom så plockar jag över skräpet till nästa vagn.

Är jag ensam med det ticset?

Det är inte tics!

Häromveckan var det ett pensionärspar som skulle gå in i affären, precis före mig + tillhörande man. Så sa gubben (efter att han kommit in i affären) "Ojdå, jag fick visst lökskal!", ungefär som att han skrapat triss och iallafall vann NÅGONTING, liksom! HAHAHAHAHAHAHA!

14 augusti 2013, 08:56
Medlem
Sheyen skrev:
Ufo skrev:
En sak jag kommit på mig själv med är att när jag tar en kundvagn eller korg i affären så försöker jag få en som är utan skräp i.
Om jag inte lyckas finna en tom så plockar jag över skräpet till nästa vagn.

Är jag ensam med det ticset?

Det är inte tics!

Häromveckan var det ett pensionärspar som skulle gå in i affären, precis före mig + tillhörande man. Så sa gubben (efter att han kommit in i affären) "Ojdå, jag fick visst lökskal!", ungefär som att han skrapat triss och iallafall vann NÅGONTING, liksom! HAHAHAHAHAHAHA!

:lol: Yay!

15 augusti 2013, 13:02
Avslutat konto
Jävla trams!

23 augusti 2013, 13:09
Moderator
Även trams kan fylla sin funktion. För en del. Einstein och Mozart lär ha kunnat vara rätt tramsiga. Ni som inte nyttjar den drogen kanske kan titta åt något annat håll, som folk gör (alltför ofta) när de ser världens påträngande elände och inte tycker de orkar med det?

För min del såg jag häromdan en kundvagn som det var något anmärkningsvärt med. Tyvärr har jag glömt vad det var.

23 augusti 2013, 14:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.