Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
CodeRedAlerts sushiträffar 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: CodeRedAlerts sushiträffar
Det finns alltför många patetiska svin som utan egentlig anledning fyller sina liv med att luras. Man måste vara på sin vakt.

I synnerhet när det gäller dessa undermänniskor som kallas aspergare. Deras hjärnor kan sätta sig på repeat och sen helt utan anledning få dem att stalka, förtala eller jävlas med folk. Det är just därför som man borde slå dessa uttryckslöst leende äckel i ansiktet med en hammare tills gubben i lådan-effekten, att de bara studsar upp igen med samma störda leende på läpparna, förvandlas till stillhet.

Enda sättet att dämpa en aspergares beteende är med våld, antingen genom medicinering, inlåsning eller direkt fysiskt våld.

5 maj 2010, 14:51
F.d. exec
Josef3 skrev:
Det finns alltför många patetiska svin som utan egentlig anledning fyller sina liv med att luras. Man måste vara på sin vakt.

I synnerhet när det gäller dessa undermänniskor som kallas aspergare. Deras hjärnor kan sätta sig på repeat och sen helt utan anledning få dem att stalka, förtala eller jävlas med folk. Det är just därför som man borde slå dessa uttryckslöst leende äckel i ansiktet med en hammare tills gubben i lådan-effekten, att de bara studsar upp igen med samma störda leende på läpparna, förvandlas till stillhet.

Enda sättet att dämpa en aspergares beteende är med våld, antingen genom medicinering, inlåsning eller direkt fysiskt våld.

Det låter som straff nog att behöva ägna sitt liv åt att förfölja dig. Nog för att du verkar vara en intressant karaktär, men att ha som hobby att samla på din negativitet och ditt hat och dessutom vara objektet för en stor del av negativiteten -- då låter det inte som att man är i behov av några ytterligare straff. Vilket "hot" utgör en sådan människa mot dig?

Om man inte har stora problem så tar de små problemen över. Därför försöker jag alltid att omge mig med allvarliga och akuta problem. Under i stort sett hela hösten 2009 så var jag utsatt för utpressning och hot om allt från invalidisering/stympning till mord från en kompanjon vars verksamhet gick utför. När jag gick upp och till jobbet på morgonen så visste jag inte om någon skitmänniska/hejduk skulle vänta utanför mitt hus för att överlämna något "meddelande" eller slå ner mig eller bara stå där som en markering. Vissa morgonar började med att min kompanjon och hans knarkarsvin till "arbetsledare" stod och knackade på dörren till min lägenhet och krävde att få komma in och "hämta det som var deras", för att sedan vänta vid min bil i flera timmar på att jag skulle komma ut. De saboterade mina entreprenader och stal från mina arbetsplatser. Polisen kunde inte göra ett skit. Det är att ha "riktiga problem".

Din stalker hör snarare till kategorin "fiktiva problem" och om du slutade tänka på det så är jag säker på att ingen yttre omständighet skulle tvinga tillbaka dig in i de paranoida tankebanorna. Om det mot förmodan finns någon stalker som är intresserad av dig och om han väcker dig en vacker dag genom att försöka tränga in i ditt hem så är det ändå inget problem som du förebygger genom att tänka på saken. Du kan dock tänka på att låsa dörren innan du går till sängs i allmänt förebyggande syfte.

5 maj 2010, 17:50
Avslutat konto
Jag bestämde mig för vad din dom skulle bli redan när du gjorde OmNom. Finns inget du kan säga för att prata dig ur det. Du är svartlistad, för evig tid.

5 maj 2010, 19:01
F.d. exec
Josef3 skrev:
[...] OmNom.

Vad är "OmNom"?

5 maj 2010, 20:35
Avslutat konto
1. Du kommer aldrig få mitt förtroende i någon form. Inget av dina troll kommer få tillgång till personlig förstahandsinformation om mig.

2. Du kommer att straffas förr eller senare.

5 maj 2010, 20:55
F.d. exec
Josef3 skrev:
1. Du kommer aldrig få mitt förtroende i någon form. Inget av dina troll kommer få tillgång till personlig förstahandsinformation om mig.

2. Du kommer att straffas förr eller senare.

1. Du ska absolut inte känna dig tvingad att lämna ut adress eller telefonnummer om du inte vill.

2. Jag blir straffad varje dag, det kan du vara säker på. Det är dock till följd av verkliga karaktärsbrister/tillkortakommanden. "Stalking" hör inte till den kategorin.

Bjud på dig själv nu och öppna ditt hjärta i min nya tråd, du kan ta den som min utsträckta hand till dig.

5 maj 2010, 21:49
Avslutat konto
Om du inte är den jag tror du är kommer fortsatt trollande från dina sida i vilket fall leda till att den jag har i åtanke straffas. Jag har bestämt att han ska få betala för alla troll, vare sig han själv ligger bakom dem eller ej. Jag har skickat hans personuppgifter till säkert ett tiotal misstänkta troll, tillsammans med utförliga karaktärsbeskrivningar. Så gör jag oftast av princip.

5 maj 2010, 23:02
Medlem
Om execs och CodeRedAlerts identiteter vet jag intet. Zombie däremot är en fysisk person och jag tvivlar starkt på att han trollar då han tycks vara ännu tröttare än jag är (hoppas jag inte outade för mycket nu Z).

5 maj 2010, 23:30
Medlem
Varför skickar man trollets uppgifter till tio andra troll?
Finns det en logik här som jag missar?

Nallen! Är du också ett troll?
Om inte - BEVISA DET!!!

Annars...skickar jag dina uppgifter till tio andra nallar.

I slutändan kommer detta bli en hel saga!

6 maj 2010, 01:29
Medlem
Det här måste vara världens trollrikaste forum om man ska tro på Joseff3. :lol:

Jag antar att vi får ta "trollmors vaggsång" som vår forumslogan. :mrgreen:

6 maj 2010, 14:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 26 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.