Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Jag vet, Kaninmamma. :09: Det är inte du som är den förekomna anledningen.

Jag förstår ! Kram vännen :09:


11 augusti 2013, 20:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Det låter bra det, tahlia. Du är skärpt och har integritet. Jag tycker att det är kul att se dig här.


Usch, där kommer sådana där hiskeliga obekväma saker... komplimanger har jag för mig att de kallas. Huu...
Jag har dock lärt mig hur man ska bemöta sådana på bästa sätt. Så... Tack ;)


11 augusti 2013, 20:55
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det kunde ha varit värre; jag kunde ha skickat en dekal. :P


11 augusti 2013, 21:16
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hahaha :D Ja, det vore den ultimata tortyren. Jag får därför drista mig till att tacka även för att ha sluppit få se sådana klistrade över hela stället.


11 augusti 2013, 21:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag är dagsformen ännu rundare (givetvis). Jag plågas ännu inte, så jag är förstås tacksam för det.


12 augusti 2013, 12:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Min dagsform är på ganska stadigt uppåtgående, då jag passar på att idka tidsbegränsat kontrollerat personligt förfall under min fattigmanssemester. :02:

Känner mig ovanligt lugn och samlad (för att vara jag). Ligger på min från semestern återkomna samtalsstödjare som en bäver och flåsar honom i nacken om att kontakta mig (vilket jag också klartgjort för karln ifråga i ett par röstbrevlådemeddelanden), utan att för den skull förvänta mig omedelbara underverk och än mindre mirakel på tidsbeställning. :07: Karljäveln lär väl vara fullskiten med jobb och den nurtonde omorganisationen på sin arbetsplats när han väl är tillbaka från semestern, så jag lär träna på idka tålmodig blåslampa på honom på daglig basis till dess att det händer något. Han har betalt för det så jag tycker inte ett dugg synd om honom, nu när jag äntligen för en gångs skull har lyckats kränga av mig offerkottan (eller snarare offertvångströjan) för att ta tag i min nyligen insedda sanna vilja och behov: Minst ett år med en kognitiv psykoterapeut (för att deala med min historia av otrygg anknytninng i barndomen, till stor del beroende på min uttalade aspighet som barn och känslomässigt och relationsmässigt dysfunktionella föräldrar) som sorterar under landstinget, då privatpraktiserande sådana förvisso må kunna vara väldigt bra, men kostar skjortan och femtio. Minst. Vilket är helt uteslutet för min del, då jag har en ekonomi som pendlar mellan att vara som mensen som kommer ganska regelbundet en gång i månaden och varar ganska precis en vecka, till att ta sig karaktären av ett astrofysiskt naturfenomen i form av ett svart hål. :01:


12 augusti 2013, 14:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Idag är dagsformen ännu rundare (givetvis). Jag plågas ännu inte, så jag är förstås tacksam för det.

Njut av att vara gravid , det är en helt underbar känsla!
Förresten , har du någon beskrivning på baby täcke.
Min son har fått en liten son.
Jag tänkte göra ett ljusblått täcke.


12 augusti 2013, 17:40
F.d. exec
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Incognita skrev:
Jag vet, Kaninmamma. :09: Det är inte du som är den förekomna anledningen.

Jag förstår ! Kram vännen :09:

Du är alltid så vänlig och trevlig. Jag är glad att du håller dig kvar i kretsarna – som motvikt till alla de bittra och självförgörande mupparna i communityt. :)


13 augusti 2013, 00:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Idag är dagsformen ännu rundare (givetvis). Jag plågas ännu inte, så jag är förstås tacksam för det.

Njut av att vara gravid , det är en helt underbar känsla!
Förresten , har du någon beskrivning på baby täcke.
Min son har fått en liten son.
Jag tänkte göra ett ljusblått täcke.

Ja, jag njuter för fullt! Det är ju en engångsgrej för mig, så jag måste passa på! :09:

En beskrivning? Hur menar du? Grattis till barnbarnet!


13 augusti 2013, 08:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Idag är dagsformen ännu rundare (givetvis). Jag plågas ännu inte, så jag är förstås tacksam för det.

Njut av att vara gravid , det är en helt underbar känsla!
Förresten , har du någon beskrivning på baby täcke.
Min son har fått en liten son.
Jag tänkte göra ett ljusblått täcke.

Ja, jag njuter för fullt! Det är ju en engångsgrej för mig, så jag måste passa på! :09:

En beskrivning? Hur menar du? Grattis till barnbarnet!


Stickbeskrivning! Eller du kanske inte gjort något babytäcke! Tack för gratulationen !
Ska du bara ha ett barn ?
Ja den lilla heter oliver och är jätte söt!
Kram kram


13 augusti 2013, 13:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron