Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Jag skrattade inte åt dig. Jag skrattade åt din kvicka kategorisering av mig. Kände du mig väl skulle du veta att jag är allt annat än naiv. Det som ser ut som naivitet är ett medvetet val. Det ligger mycket bakom det, skall du veta. Jag är inte intresserad av att plocka några retoriska poänger eller provocera. Såg det ut så, så ber jag om ursäkt. Men i all välmening, ta och titta på din egen ton. Du raljerar ganska friskt över både tahlia och mig, och själv anser du dig ha sett det mesta. Jag skulle tro att både tahlia och jag har sett en hel del, vi också, och provat på en hel del olika förhållningssätt i livet. Du vet lika lite om vad jag och andra har gått igenom som jag vet om dig. Men du påstår mer.


29 juli 2013, 17:10
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Incognita skrev:
Det beror förstås på om man med insikter även inkluderar sina egna - ensidigt predikande faller sällan i god jord. Något som jag finner uppfriskande med nallens munhuggeri är att det är ovanligt befriat från prestige; det är inte särskilt svårt att se om man lyfter blicken över sina egna ömma tår och försöker.

Här känner jag att jag behöver förtydliga att jag inte avsåg att tillskriva någon annan enskild person, utom mig själv i förekommande fall när jag tänker tillbaka, vare sig ömma tår eller ensidigt predikande. Det var klantigt formulerat av mig i ett sammanhang där det så lätt kan uppfattas som tillplattande. Jag menade bara att jag ser att tahlia har en poäng, hon också. Jag tyckte att det var synd att den kom i skymundan av det som blev en konflikt.

Jag har väldigt svårt för att uttrycka mig tydligt när jag har pms. Det kommer ut snorkigt när intentionen inte är så.


29 juli 2013, 20:49
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
Jag är så less på att de korkade tillåts fortsätta göra imbecilla inlägg överallt, hela tiden:
:(


1 augusti 2013, 06:55
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Det finns i princip ingen kvar på det andra forumet! :D Mod kickar ju de flesta.


1 augusti 2013, 07:57
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Det andra forumet är bra det också.


1 augusti 2013, 16:57
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Sheyen skrev:
Det finns i princip ingen kvar på det andra forumet! :D Mod kickar ju de flesta.

jag är nog med kickad efter att sagt vad jag tyckte om Diprogan!
vågar inte gå in och kolla, jag såg ett mejl från admin att jag hade en påpekan.
men jag menar allt jag skrev till honom.
jag förstog att jag skulle få någon form av repesalie.
Men ibland är det värt!


8 augusti 2013, 11:24
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Det finns i princip ingen kvar på det andra forumet! :D Mod kickar ju de flesta.

jag är nog med kickad efter att sagt vad jag tyckte om Diprogan!
vågar inte gå in och kolla, jag såg ett mejl från admin att jag hade en påpekan.
men jag menar allt jag skrev till honom.
jag förstog att jag skulle få någon form av repesalie.
Men ibland är det värt!


... Admin gillar dig. Du har inte ens nagon tillsagelse.


8 augusti 2013, 13:13
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Meppe skrev:
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Det finns i princip ingen kvar på det andra forumet! :D Mod kickar ju de flesta.

jag är nog med kickad efter att sagt vad jag tyckte om Diprogan!
vågar inte gå in och kolla, jag såg ett mejl från admin att jag hade en påpekan.
men jag menar allt jag skrev till honom.
jag förstog att jag skulle få någon form av repesalie.
Men ibland är det värt!


... Admin gillar dig. Du har inte ens nagon tillsagelse.

Ok ! Jag har inte vågat visa mig !
Tack !
Då kanske jag vågar titta in där igen :09:


8 augusti 2013, 20:35
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Kaninmamma skrev:
jag är nog med kickad efter att sagt vad jag tyckte om Diprogan!

:shock: :01:
Vad sa du om honom?
Han är ju en av de mer rättframma och klarsynta personerna där - en av öarna i ett enormt hav av träck.


8 augusti 2013, 20:40
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Det finns i princip ingen kvar på det andra forumet! :D Mod kickar ju de flesta.

jag är nog med kickad efter att sagt vad jag tyckte om Diprogan!


Nu var det ju inte vad du tyckte du sa, du sa vad Ufo tycker. Något han dessutom tycker till följd av en hel drös konstiga tolkningar och en fallerad kommunikation. Skaffa sig en egen åsikt innan man öppnar munnen kanske?


8 augusti 2013, 22:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron