Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Hahaha läst om kreationister, vilka missfoster de är! Tröttnar aldrig på att hata dem och förakta dem. Passande att ordet liknar kretiner litegrann.

30 juli 2013, 12:12
Medlem
Incognita skrev:
Mats skrev:
Jag skulle också gärna vilja hitta min flock.

Det enda jag önskar mig av en sådan tänkt flock är att jag inte känner mig utanför utan får vara med på samma villkor som alla andra i flocken. Hur flocken i övrigt skulle kunna tänkas se ut har jag ingen klar bild av.

Jag hoppas innerligt att du hittar din flock. Det du beskriver borde vara en mänsklig rättighet.

Tack!

Ja, hoppas ska man väl inte sluta göra.

30 juli 2013, 21:30
Moderator
Det senaste dygnet/n har jag fått mina vyer vidgade rätt så rejält med nya sensationer och erfarenheter och intryck.

2 augusti 2013, 22:01
Moderator
Dansat en mil. :D Ashäftigt! Jag som trodde att jag skulle bli överbelastad av intryck under prideparaden. Istället blev jag hög. Men det var nog för att jag envisades med att svika min sektion den första biten från medborgarplatsen förbi slussen och istället haka på en sambatrumsektion. Asläckert att dansa samba genom publikhavet till skickliga trumslagare och mötas av glada och varma leenden och fotoblixtar från båda sidor hela den vägen. Efter den dopaminrushen gick resten som en dans.

3 augusti 2013, 20:43
Medlem
Häftigt!

4 augusti 2013, 02:54
Medlem
Vaknat, blandat cornflakes och mjolk, sett att ett inlagg pa facebook har 4 gillamarkeringar sahar tidigt pa dagen, aterinsett att den 4 augusti ocksa var en sondag 1912 och rent allmant fattat att det ar den 4 augusti.

4 augusti 2013, 08:18
Moderator
Nakenbadat medan det ljusnade fram på småtimmarna och sedan sovit en jädra massa, typ. Var liksom lite för peppad efter pridefestivalen för att kunna somna.

4 augusti 2013, 17:53
Medlem
Lagat och ätit kiwitårta.

4 augusti 2013, 18:36
Medlem
Hälsat på liten bebis (hon vände sig om och bökade runt lite, vilket var väldigt trevligt!). Hon sparkar så snällt, trots att hon nu har det trångt och jäkligt inne i bostaden. :mrgreen:

5 augusti 2013, 08:36
Medlem
Sett en tant med permobil mata en enorm anhopning av duvor mitt i stan, och hon omgavs även av en anhopning av åskådare. Hon hade smilie-klistermärken på permobilen. En del gamlingar har attityd. Hon hade säkert ett kilo brödsmulor med sig.

6 augusti 2013, 16:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.