Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Jag är så djävla less på att allting hela djävla tiden ska anpassas till de långsammaste, svagaste och mest känsliga. Jag är så less på att de korkade tillåts fortsätta göra imbecilla inlägg överallt, hela tiden och jag är skitless på att de har börjat diffundera över hit. Jag är less på att folk försöker göra sin uppfattning av 'trevlig' till lag för hur alla andra får uttrycka sig. Jag är less på att det aldrig blir eller tillåts bli nån fart i diskussionerna - om inte några av deltagarna är rejält förbannade så har det inte varit någon diskussion. Jag är less på att det aldrig blir eller tillåts bli en segrare i diskussionerna.
:38:


28 juli 2013, 22:16
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Så du skulle vilja se mer polemik, mer vassa debatter? Mer intellektuellt utmanande argumentering? För all del, det torde det väl finnas virke till här. Jag må agera diplomat rätt ofta nu för tiden, men det betyder inte att jag anser att allt alltid är lika rätt.


28 juli 2013, 22:33
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
Men håll er bland mupparna på AF då!

Sen vill jag uppmärksamma dig nallen att du många gånger enligt mitt förmenade agerar mycket muppaktigt, må vara att profilen för ditt sätt att vara mupp skiljer sig från mängden andra mupp-profiler. Jag tycker inte du ska sätta dig på några höga hästar och svänga med någon motorsåg som vore du någon modern storfrälse.

Jag påstår självfallet inte att jag skulle vara fri från sådant som andra kan anse vara muppigt i en eller annan bemärkelse. Som du ser av detta inlägg har även jag, såsom du, en viss benägenhet att gå till storms, eller i vart fall att bemöta diverse stormningsförsök. Så där har vi nog vissa likheter. Jag skulle däremot gärna se att du ödmjukade dig ytterligare något (för jag har sett att du gjort vissa framsteg i fråga om det).

Det tror jag skulle förbättra dina utsikter att vinna större framgång på livets olika områden. Du skulle, som jag uppfattar saken, då inte ha samma behov av aggressivitet som kraft att hålla dig uppe och motor att driva dig framåt. Fräs eller morra tillbaka, du. Det är nu inte så roligt att någon tilltalar en på det sätt som jag nu gör. Men raka puckar var det väl? Jag tror faktiskt att du kan se mina poänger, även om jag är inställd på att du har en bit kvar till att inför andra erkänna dem. Du är förstås fri att bevisa att jag tar fel i detta sista.


28 juli 2013, 23:09
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Asmix skrev:
Det är nu inte så roligt att någon tilltalar en på det sätt som jag nu gör.

Inlindat i oklara dimmridåer, nej.

Asmix skrev:
Men raka puckar var det väl?

Ja. You FAILED.


28 juli 2013, 23:38
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
@Incognita: framför allt skulle jag vilja se att folk som inte har koll eller inte kan skriva håller käft och för det andra skulle jag vilja se att det faktiskt fick bli nån som vann när folk är oense.


28 juli 2013, 23:52
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
Asmix skrev:
Det är nu inte så roligt att någon tilltalar en på det sätt som jag nu gör.

Inlindat i oklara dimmridåer, nej.

Asmix skrev:
Men raka puckar var det väl?

Ja. You FAILED.


Och du bevisade en gång till att du är mupp!!!


28 juli 2013, 23:57
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Det finns därtill en viss längre tråd på "muppforumet" som är ett annat utmärkt bevis på detsamma.


29 juli 2013, 00:00
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
@Incognita: framför allt skulle jag vilja se att folk som inte har koll eller inte kan skriva håller käft och för det andra skulle jag vilja se att det faktiskt fick bli nån som vann när folk är oense.


... och nallen, skulle du eventuellt få för dig att du ska "vinna över" en sådan som mig, så har du fått det helt om bakfoten! Där har du inte den minsta chans, det kan jag lova dig.


29 juli 2013, 00:04
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Sen kan du spotta och fräsa bäst du vill. Men sådant blir det bara spottloskor av.

Ursäkta att jag delar upp det i några olika inlägg. Det är väl för att jag inte gitter samla ihop allt till ett enda. Och det kanske kan hjälpa dig lite att sortera också, kan ju vara dig till ett visst stöd.


29 juli 2013, 00:07
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Eftersom du inte säger nåt konkret har du redan förlorat.
-> ignore


29 juli 2013, 00:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron