Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Meppe skrev:
Och jag var upptagen av att 7 inte är ett magiskt tal.


Kan 7 vara antalet rävar i något sammanhang månn tro?


27 juli 2013, 14:22
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Savanten Svante skrev:
Meppe skrev:
Och jag var upptagen av att 7 inte är ett magiskt tal.


Kan 7 vara antalet rävar i något sammanhang månn tro?


Syftade på soundtrack 7...


27 juli 2013, 14:24
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Har rävar ett SOUNDTRACK!?


27 juli 2013, 14:30
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Savanten Svante skrev:
Har rävar ett SOUNDTRACK!?


Jag såg inte en enda räv... Fattar inte vad dom har med något att göra.

Men, jag brukar ju skriva att 7 motsvarar 12. Del 12, på setnors tid. Och gissa vilket datum jag minns? 7.12.2012. Höjden av ironi... Kallade 7 ett magiskt tal på tok för länge, i framtiden ska jag inte lyssna på någon taNT-in-disguise.


27 juli 2013, 14:35
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Nagon citerar en felinformerad larare, och jag kan saga "You're wrong and I proved it". Helt otroligt...


27 juli 2013, 15:51
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Då måste jag citera en norsk räv:

Med räven ur sikte försökte Bachke kontakta den försvunna telefonen med sin. Enligt honom lyckades räven rentav svara vid ett tillfälle och under fem minuters telefonkontakt kunde han höra något som lät som om att räven fipplade med den försvunna telefonen.

Räven syntes igen, men inte telefonen. Vännerna gick hem och än i dag är telefonen försvunnen. Men dagen efter försvinnandet, på måndagen, fick en kompis till dem ett oväntat sms från Bjerckes telefon. ”jlv l øi\a0ab 34348tu åaugjoi zølbmosdji jsøg ijio sjiw” sa räven.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/norsk-rav-jlv-l-oia0ab/


27 juli 2013, 16:17
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Savanten Svante skrev:
Räven syntes igen, men inte telefonen. Vännerna gick hem och än i dag är telefonen försvunnen. Men dagen efter försvinnandet, på måndagen, fick en kompis till dem ett oväntat sms från Bjerckes telefon. ”jlv l øi\a0ab 34348tu åaugjoi zølbmosdji jsøg ijio sjiw” sa räven.


Det bör väl gå att dechiffrera fram några 7:or där, kan jag tänka.

Det gick väl fel på något vänster när det var dags för att slå en sådan. Räven hade antagligen försatt i en situation där han behövde assistans - om det sedan var för att komma loss eller för att kunna skaka loss som i det värsta rejvparty, det vete hundan.


27 juli 2013, 16:52
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ser man på, det finns intelligent liv även på vår planet. Hoppas bara den också kan uppsöka tandläkare och skicka räkningen till pojkarna om mobilen var för hårdtuggad.


27 juli 2013, 17:27
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Zombie skrev:
Ser man på, det finns intelligent liv även på vår planet. Hoppas bara den också kan uppsöka tandläkare och skicka räkningen till pojkarna om mobilen var för hårdtuggad.


Jag tycker på högsta allvar att jag är intelligent som inte kallar 7 ett magiskt tal...


27 juli 2013, 18:13
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag har inte ätit 7, så den finns inte i magen, det är således inte ett magiskt tal.

Why was 6 afraid of 7? Because seven ate nine!


27 juli 2013, 20:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron