Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
4 flikar och endast 25% handlar om min orsak att ga med i forumet. I'm loosing my touch... Men med tanke pa en viss bestallning ar det knappast konstigt att jag oppnade dom andra.


18 juli 2013, 11:10
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
En flik kvar... Plotsligt handlar 100% av flikarna om min orsak att ga med.


18 juli 2013, 12:01
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Dubbelt... Typiskt. Och varfor klickade jag inte till den sidan?


18 juli 2013, 12:04
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag måste hälsa till morsan!



Kom igen nu Brittmarie! Kör för faaan!


18 juli 2013, 14:58
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag har alpbergets syndrom, vilket medför ett inre tvång att springa upp på högre belägna platser och joddla.


19 juli 2013, 16:52
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Jag har alpbergets syndrom, vilket medför ett inre tvång att springa upp på högre belägna platser och joddla.


det här är inte okej. du nämner inget om starkt behov att ikläda dig lederhosen. du är ingen riktig alpbergare, bara ytterligare ett exempel på hur modediagnoser förstör för oss med riktiga problem.


19 juli 2013, 17:37
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Nej, du är en elitist som bara ger allmänheten intrycket att alla alpbergare är arroganta och dricker för mycket öl utburen av dirndlklädda damer förtryckta av elitister som du och ditt anhang. Du vägrar uppträda normalt fast du egentligen kan.


19 juli 2013, 18:06
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Blogg: Väckelsesång inspirerad av vår stora profet till inrikesminister.

Och jo, jag kan skratta åt finsk idioti här nere.


19 juli 2013, 18:38
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Nej, du är en elitist som bara ger allmänheten intrycket att alla alpbergare är arroganta och dricker för mycket öl utburen av dirndlklädda damer förtryckta av elitister som du och ditt anhang. Du vägrar uppträda normalt fast du egentligen kan.


nä nu... du får INTE se hur filmen slutar!


19 juli 2013, 19:39
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
LostInAForest skrev:
Schueberird skrev:
Nej, du är en elitist som bara ger allmänheten intrycket att alla alpbergare är arroganta och dricker för mycket öl utburen av dirndlklädda damer förtryckta av elitister som du och ditt anhang. Du vägrar uppträda normalt fast du egentligen kan.


nä nu... du får INTE se hur filmen slutar!


Stackars karl, han ser nog ocksa pa tv... HALL TYST!


19 juli 2013, 21:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron