Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Incognita skrev:
Den version jag har hört av admin var inte att det startades som en protest, utan snarare för att det skulle finnas ett forum överhuvudtaget ifall det andra sket sig.


Well, jo. Så är det väl. Fast det är väl en slags protest att skapa ett alternativ till nåt man inte gillar?

Nåja, det är hårklyverier!


16 juli 2013, 13:50
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Savanten Svante skrev:
Skriv saker som du vill se på ett forum, mycket mer konstruktivt än att gnälla på ett annat!

Jag har ju inget särskilt att komma med. På de områden jag faktiskt har annat än allmänna kunskaper så är jag antingen bunden av sekretess eller så finns det ingen med både intresse och kunskaper att diskutera med.


16 juli 2013, 16:07
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Äsch, åkte ut från Aspergerforum. Blir till att terrorisera det här forumet och bli den först bannade medlemmen hära då.


16 juli 2013, 16:28
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Et tu, vad gjorde du då?


16 juli 2013, 16:52
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Och jag lyckas inte ens fa en gyllene pyramid.... Det ar orattvist.


16 juli 2013, 16:53
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Prova att ha en klar åsikt om att något är fel med forumet, skriv tydligt om och argumentera för den. Antingen får du det infört eller så får du medalj.


16 juli 2013, 16:58
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
Prova att ha en klar åsikt om att något är fel med forumet, skriv tydligt om och argumentera för den. Antingen får du det infört eller så får du medalj.


Jag forsokte (papekade bl.a. hur inkonsekvent det ar med vad som flyttas till OT och vad som flyttas till en egen trad), Alien blev sur pa mig, slackern borja skriva i traden och sen fick han en pyramid.


16 juli 2013, 17:05
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Ett annat sätt att få en pyramid är att skapa ett antal trådar om skillnader mellan folkgrupper. Citera gärna Rushton eller något. Alternativt länka till några politiskt inkorrekta sidor som t.ex. avpixlat eller Sverigedemokraterna.


16 juli 2013, 17:50
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
rdos skrev:
Ett annat sätt att få en pyramid är att skapa ett antal trådar om skillnader mellan folkgrupper. Citera gärna Rushton eller något. Alternativt länka till några politiskt inkorrekta sidor som t.ex. avpixlat eller Sverigedemokraterna.


Nagon standard far det val anda vara.


16 juli 2013, 17:57
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
Et tu, vad gjorde du då?

Bumpade jultrådar och tipsade om julbord i Gnarp :D .

http://www.berggarden.dinstudio.se/text2_15.html


16 juli 2013, 18:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron