Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Kopplat minidator och sovit. :)

15 juli 2013, 19:33
Medlem
Vantat pa en bok, handlat och atit en hotdog datumet till ara (7 manader sedan taNT-in-disguise tog av sig forkladnaden)

15 juli 2013, 19:56
Medlem
Tvättat,diskat,pussat pojkvännen och hämtat ut paket.

15 juli 2013, 21:17
Moderator
Jag lyckades ta mig ut till grönområdet med en filt och en bok. Läste tills jag mådde illa, gick sedan hem och fyllde på med mer spenatsmoothie. Tittade på dog whisperer och somnade till ett kunskapskanalenprogram om hjärnrevolutionen. Sedan mediterade jag istället för att bara vila, fick den där sköna klarhetskänslan i skallen, men somnade efteråt istället för att gå upp och göra något vettigt. Har proppat i mig järnrik föda från morgon till kväll. Fick ett positivt besked om en kommande publikation tidigare idag. Korrläste en annan litegrann innan hjärnan tvärvägrade att fortsätta.

Försöker intala mig att energin kommer tillbaka bara jag ser till att få i mig mer järn och andra nyttigheter och kämpa fram en jämn aktivitetsnivå. Jag har ju roligheter inbokade i helgen, och jag måste inte ligga och tycka synd om mig själv framför meningslösheter på TV hela dagarna.

Jädrar vilken träningsvärk jag har från gårdagens yoga!

16 juli 2013, 21:56
Moderator
Insett att min inkomst för ett år framåt troligen kommer att sjunka till ungefär hälften. Surt. Jag är en så'n jävla idiot som slutade att betala till min inkomstförsäkring efter att ha fått mina diagnoser i tron att jag ändå aldrig skulle kunna få papper på att jag behövde gå ner i tid p.g.a. dem. Jävla skit!

17 juli 2013, 14:20
Medlem
Sett en ASCOOL ombyggd gammal mercabuss, halva skåpet var lägenhet, andra var verkstad!

Typ en sånhär, fast det var inte just specifikt den:

Bild

Det vore koolt med en husbil!

17 juli 2013, 23:53
Medlem
Idag tog jag en paus i byggandet, kom äntligen iväg till biblioteket och lånade två böcker om schizofreni, en skönlitterär och en dokumentär, och åkte sedan till naturen. I naturen rullade jag och lät huvudet guppa upp och ner. Sedan åt jag läckande fruktsallad, primitivtvättade en tröja och läste en stund. Sedan åkte jag hem.

Edit:
Jag har även börjat fundera på någon bra spelidé till ett helt eget programmeringsprojekt, men det råder lite torka just nu på den fronten. :(

18 juli 2013, 00:16
Medlem
Pa den har sidan av midnatt har jag vagat tillbaka till ett forum som jag inte kan ignorera.

Under den 17 juli har jag tvattat, handlat, varit ute och bestamt vad jag ska gora den 23 juli.

18 juli 2013, 00:35
Moderator
Sovit på uteplatsen, till 9:15 i solgass och trafikbuller. Då är man trött. :roll:

Sett The Mentalist. :09:

Tagit mig i kragen och satt igång fyra tvättmaskiner... och strax därefter fått reda på att den med mest tvätt i har rapporterats förstöra kläderna. Det gick inte att avbryta, så det är bara att vänta en halvtimma och hålla tummarna då.

Passat på att upplysa teknikern om att de andra maskinerna som de påstår fungerar har haft vissa hyss för sig i flera år. Han blånekar, den klåparen. De har minsann testat dem. Det har jag också - i flera år. Sedan började han fingra i trumman på en av maskinerna medan den fortfarande var igång. Det gjorde inget om han blev av med ett finger, sa han; hans kropp kunde inte vara mer skadad än vad den redan var.

Hittat mal i lägenheten igen. I sängen! Närmare bestämt i ramen. Snart åker den där @¤ :evil: %# sängramen ut! Det är fasen omöjligt att komma åt och hålla rent i den utan att lyfta upp hela sängbottnen ur den. Äckligt!!! :evil: IKEA-skit!

18 juli 2013, 11:45
Moderator
Här har det fortsatt sanerats, och mer skall det bli. *peppar mig själv*

18 juli 2013, 15:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.