Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Citrus skrev:
Mycket uppståndelse kring det här ämnet. http://aspergerforum.se/sexsnack-i-chatten-t28054.html

http://aspergerforum.se/post1018145.html#p1018145
"Norrlänska falangen" borde rimligtvis vara de i styrelsen som bor en bit upp i landet. Exakt vilka de personerna är har jag inte koll på. Tittat lite i Organiserade Aspergares forum men har inte funnit några releventa trådar som kan ha koppling till det här. Möjligtvis har det diskuterats längre bak i OA tråden på Aspergerforum. Personen som skrivit inlägget stöter sig lätt med andra som inte är av samma åsikt som han själv i vissa intressefrågor.


Ser det nästan som en förutsättning att han har lämnat OA för att möjligen engagera sig där.

Citrus skrev:
Också rdos hamnar i blåsväder emellanåt http://aspergerforum.se/post1014155.html#p1014155


Just det inlägget ansåg jag inte värt att kommentera.

Jag brukar alltid lyckas hålla mig på adekvat nivå på forum numera. Förr har jag haft varningar, men det var ett bra tag sedan. Har dock aldrig varit avstängd där.


14 juli 2013, 20:36
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
rdos skrev:
Har dock aldrig varit avstängd där.

Det är inte så svårt - det är bara att tala om att man har en annan åsikt är toppidioten.


15 juli 2013, 15:09
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
rdos skrev:
Har dock aldrig varit avstängd där.

Det är inte så svårt - det är bara att tala om att man har en annan åsikt är toppidioten.


Ett effektivt sätt att bli permbannad är att hota polisanmäla någon i ledningen. Testat det än? :mrgreen:


15 juli 2013, 15:33
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Jag tycker att det är obehagligt när detta forum används för att snacka skit om ett annat forum. Om ni prompt skall snacka skit, kan ni inte ta det via pm?


15 juli 2013, 15:57
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Jag tycker det är behagligt att diskussioner som ej skulle godtas på det andra forumet kan tas här :D


15 juli 2013, 16:24
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
rdos skrev:
Ett effektivt sätt att bli permbannad är att hota polisanmäla någon i ledningen. Testat det än? :mrgreen:

Nej, jag har, som tur är, inte haft tillfälle till så drastiska åtgärder.


15 juli 2013, 23:30
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Incognita skrev:
Jag tycker att det är obehagligt när detta forum används för att snacka skit om ett annat forum.

Jag trodde att det var ett av det här forumets huvudsyften :10:


15 juli 2013, 23:31
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
nallen skrev:
Incognita skrev:
Jag tycker att det är obehagligt när detta forum används för att snacka skit om ett annat forum.

Jag trodde att det var ett av det här forumets huvudsyften :10:

Då har du fått det om bakfoten.


16 juli 2013, 00:04
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Fast du har en poäng. Det startades som en protest mot forumet. Domänen reggades när det började spåra ur.

Men bara för att vi har ett alternativ som INTE är som det vi inte gillar så innebär det inte att vi är huvudsakligen emot aspergerforum. Vi är huvudsakligen FÖR att skapa ett eget alternativ som funkar som VI vill.

Forumet består av de som skriver här. Skriv saker som du vill se på ett forum, mycket mer konstruktivt än att gnälla på ett annat!


16 juli 2013, 12:59
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Den version jag har hört av admin var inte att det startades som en protest, utan snarare för att det skulle finnas ett forum överhuvudtaget ifall det andra sket sig.

Savanten Svante skrev:
Forumet består av de som skriver här. Skriv saker som du vill se på ett forum, mycket mer konstruktivt än att gnälla på ett annat!

Medhåll!


16 juli 2013, 13:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron