Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Josef3 stalkar mig! 
Författare Meddelande
F.d. exec
Inlägg Re: Josef3 stalkar mig!
Det känns som att ni knappt skrivit något på forumet trots att det är söndag. Kan vi inte lämna stalker-diskussionen?! Det börjar bli slitet.

2 maj 2010, 21:25
Moderator
Timeless skrev:
Faktist så vet jag inte om man kan diskutera särskilt vettigt ifall man sänker ner någon till tröstnivån, men det märkte du väl själv.

Som vanligt fattar jag noll vad du säger. Vem skulle jag ha "sänkt ner till tröstnivån" hur? (Och var skulle jag ha spelat martyr för övrigt?)

Eller ska hela inlägget innefattas i
Timeless skrev:
Det var ett skämt alltså.
?

2 maj 2010, 21:27
Medlem
Zombie skrev:
Timeless skrev:
Faktist så vet jag inte om man kan diskutera särskilt vettigt ifall man sänker ner någon till tröstnivån, men det märkte du väl själv.

Som vanligt fattar jag noll vad du säger. Vem skulle jag ha "sänkt ner till tröstnivån" hur?

Och var skulle jag ha spelat martyr för övrigt?
Ok, vet du inte vad jag menar så är det onödigt att diskutera det. Du vet väl bäst själv. Har annat för mig, ska baka bröd hade jag planerat, men så fastnade jag här.

Zombie skrev:
Vet inte vad jag ska skriva för att trösta Sugis, men skulle vilja komma på något.

2 maj 2010, 21:33
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Nu i maj har jag och sambon tänkt försöka ta initiativ till en alternativ AS-träff som med fördel utspelar sig annanstans än på Vasa´s. TexMex i all ära men man kan behöva lite omväxling. :P Sushi kanske vore något?

Låter intressant. Om du kan ordna en träff kring 10-15 juli i Stockholm eller omnejd, så kommer vi gärna. Att ha en familjeträff istället för single-aspie-träff vore väl oxå något? Vi har två stycken tonåringar som är rätt så aspiga. :mrgreen:

2 maj 2010, 21:48
F.d. exec
rdos skrev:
CodeRedAlert skrev:
Nu i maj har jag och sambon tänkt försöka ta initiativ till en alternativ AS-träff som med fördel utspelar sig annanstans än på Vasa´s. TexMex i all ära men man kan behöva lite omväxling. :P Sushi kanske vore något?

Låter intressant. Om du kan ordna en träff kring 10-15 juli i Stockholm eller omnejd, så kommer vi gärna. Att ha en familjeträff istället för single-aspie-träff vore väl oxå något? Vi har två stycken tonåringar som är rätt så aspiga. :mrgreen:

Bor inte du i Malmö/Göteborg? Det låter farligt med tonåringarna, men det gillar jag (farligt, alltså). Tummen upp.

2 maj 2010, 21:52
Moderator
CodeRedAlert skrev:

Jag ska fnula på var och när och sätta upp en tråd om det senare, både här och på Aspergerforum. Om inte innan så lär det klarna då vem jag är...
Varför nu det skulle vara intressant?

Varför nu inte? (träffen alltså) ;)

2 maj 2010, 21:52
Moderator
Timeless

Alltså, medkänsla är väl som allt annat: alla uttryck passar inte alla, och en del tycker illa om hela grejen. Men att därför bara ta för givet att man vill förnedra eller förbarnsliga någon annan är litet väl.

2 maj 2010, 22:12
Medlem
Zombie skrev:
Fy fan en sån lynchmobbsmentalitet, Josef3 och Sanive.
Sugis förstår jag inte heller när hon kallar CodRedAlert "troll" (men t.ex. inte Josef3!).

Vad ni än menar med "ägd" och "blåst" så har det ingen relevans som syns på forumet. Josef3 kanske vet mer än han vill ge sken av i de frågor där han uttalar sig för att provocera, döda sin mänsklighet eller misskreditera aspergare, men ni andra har visat er okunniga där CodeRedAlert har läst på. Och då går jag inte in på efternamnet, för det är ingen idé här.

Att hon är blåst säger jag oavsett vem det är, så vitt jag är berörd häller hon bara ur sig struntsaker mest för diskussionens egen skull.

Och hur får du det till en lynchmobb?
rdos skrev:
Lustigt nog så håller jag nog med Zombie här. Jag tror inte ett dugg på Josef3s historia om att CodeRedAlert är hans stalker. För det första så utger sig CodeRedAlert för att vara en tjej, och missar inte detta någonstans, och för det andra så påstår Josef3 själv i ett inlägg att hans stalker har invandrarfientliga åsikter, medan det är solklart att det omvända gäller.

Tror alltså inte ett dugg på Josef3s historia.

Oh, wow.

Skrev inte du att du tänker abstrakt? Det märks inte.

Josef3 skrev:
"det viktiga är inte vad man säger, utan hur man säger det".

Jag minns att jag nästan ordagrant konstaterade just det någon gång när jag var 10-11 år gammal. Lustigt.

2 maj 2010, 22:16
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Konstigt nog är jag varken manhaftig eller ett troll. ;)
Okej, om det är sant så kan du nog snart sälla dig till skaran av friade klienter.

CodeRedAlert skrev:
Jag ska fnula på var och när och sätta upp en tråd om det senare, både här och på Aspergerforum. Om inte innan så lär det klarna då vem jag är...
Varför nu det skulle vara intressant?
Högintressant att veta vem som är så intresserad av Josef3 samt invandrarpolitik med mera.

CodeRedAlert skrev:
Jag ber härmed de ansvariga för forumet att ta tag i saken och förmå Josef3 att omedelbart sluta förfölja mig och sluta skriva totalt irrelevanta, sjukt paranoida kommentarer till i stort sett alla mina inlägg.

Näh, du startade en tråd tillägnad honom och bjöd upp till dans. Ni är minst lika goda kålsupare.

CodeRedAlert skrev:
Och nej, jag kommer inte försvinna upp i luften bara för att sugmundfreud låter bli att ta tag i saken.
Så lätt skrämmer man inte bort mig!

Ingen vill ha bort dig! Vi älskar dig! Du är hjärtligt välkommen i den omfamnande Aspiegemenskapen, oavsett vem du är.

2 maj 2010, 23:13
Moderator
Sanive skrev:
Zombie skrev:
Fy fan en sån lynchmobbsmentalitet, Josef3 och Sanive.
Sugis förstår jag inte heller när hon kallar CodRedAlert "troll" (men t.ex. inte Josef3!).

Vad ni än menar med "ägd" och "blåst" så har det ingen relevans som syns på forumet. Josef3 kanske vet mer än han vill ge sken av i de frågor där han uttalar sig för att provocera, döda sin mänsklighet eller misskreditera aspergare, men ni andra har visat er okunniga där CodeRedAlert har läst på. Och då går jag inte in på efternamnet, för det är ingen idé här.

Att hon är blåst säger jag oavsett vem det är, så vitt jag är berörd häller hon bara ur sig struntsaker mest för diskussionens egen skull.

Ja kära nån, vad svarar man på det? Min uppriktiga reflexion gäller hur blåst du kan vara som inte ser mer än så. Inte för att mucka, men om du nu vill ha ett uppriktigt svar. Jag förstår faktiskt inte vad du syftar på.

Sanive skrev:
Och hur får du det till en lynchmobb?

Genom att se det som ett utslag av stämningen på forumet.

Om jag ska fortsätta uttrycka mig utan den självcensur så många här tycker så illa om: I den här isolerade avkroken, utan föräldrar och med en förebild som Josef3, håller ett litet gäng ungdomar på att stimulera varandras sämre sidor så att gruvliga saker sakta normaliseras.

2 maj 2010, 23:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.