Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
animal
F.d. exec
|
Re: Josef3 stalkar mig!
Det känns som att ni knappt skrivit något på forumet trots att det är söndag. Kan vi inte lämna stalker-diskussionen?! Det börjar bli slitet.
|
2 maj 2010, 21:25 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Som vanligt fattar jag noll vad du säger. Vem skulle jag ha "sänkt ner till tröstnivån" hur? (Och var skulle jag ha spelat martyr för övrigt?) Eller ska hela inlägget innefattas i ?
|
2 maj 2010, 21:27 |
|
|
Timeless
Medlem
|
Ok, vet du inte vad jag menar så är det onödigt att diskutera det. Du vet väl bäst själv. Har annat för mig, ska baka bröd hade jag planerat, men så fastnade jag här.
|
2 maj 2010, 21:33 |
|
|
rdos
Medlem
|
Låter intressant. Om du kan ordna en träff kring 10-15 juli i Stockholm eller omnejd, så kommer vi gärna. Att ha en familjeträff istället för single-aspie-träff vore väl oxå något? Vi har två stycken tonåringar som är rätt så aspiga.
|
2 maj 2010, 21:48 |
|
|
animal
F.d. exec
|
Bor inte du i Malmö/Göteborg? Det låter farligt med tonåringarna, men det gillar jag (farligt, alltså). Tummen upp.
|
2 maj 2010, 21:52 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Varför nu inte? (träffen alltså)
|
2 maj 2010, 21:52 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Timeless
Alltså, medkänsla är väl som allt annat: alla uttryck passar inte alla, och en del tycker illa om hela grejen. Men att därför bara ta för givet att man vill förnedra eller förbarnsliga någon annan är litet väl.
|
2 maj 2010, 22:12 |
|
|
Sanive
Medlem
|
Att hon är blåst säger jag oavsett vem det är, så vitt jag är berörd häller hon bara ur sig struntsaker mest för diskussionens egen skull. Och hur får du det till en lynchmobb? Oh, wow. Skrev inte du att du tänker abstrakt? Det märks inte. Jag minns att jag nästan ordagrant konstaterade just det någon gång när jag var 10-11 år gammal. Lustigt.
|
2 maj 2010, 22:16 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Okej, om det är sant så kan du nog snart sälla dig till skaran av friade klienter. Högintressant att veta vem som är så intresserad av Josef3 samt invandrarpolitik med mera. Näh, du startade en tråd tillägnad honom och bjöd upp till dans. Ni är minst lika goda kålsupare. Ingen vill ha bort dig! Vi älskar dig! Du är hjärtligt välkommen i den omfamnande Aspiegemenskapen, oavsett vem du är.
|
2 maj 2010, 23:13 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Ja kära nån, vad svarar man på det? Min uppriktiga reflexion gäller hur blåst du kan vara som inte ser mer än så. Inte för att mucka, men om du nu vill ha ett uppriktigt svar. Jag förstår faktiskt inte vad du syftar på. Genom att se det som ett utslag av stämningen på forumet. Om jag ska fortsätta uttrycka mig utan den självcensur så många här tycker så illa om: I den här isolerade avkroken, utan föräldrar och med en förebild som Josef3, håller ett litet gäng ungdomar på att stimulera varandras sämre sidor så att gruvliga saker sakta normaliseras.
|
2 maj 2010, 23:26 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|