Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Den rekommenderar ju inte ens aftonblaskans startsida nar jag skriver "a" i adressfaltet. Varfor far jag kanslan att jag varit mera pa den dar undersidan under min tid med den har laptopen?


7 juli 2013, 10:23
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Jösse Halling Breakers visar var skåpet ska stå:


hahahahahahaha så extremt ocoolt.

MEN. det är juh för att de glömt flamencon:



damon frost - typ pionjär inom street i sverige, andreas berchtold - halling (honom vet jag väldigt lite om) samt beata alving - en av nordens i särklass bästa flamencodansare (och en av mina lärare. ;) för övrigt gravid vid tillfället, det börjar synas där och de turnerade med föreställningen tills hon var väldigt mycket större än så!).

långt klipp, men ändå bara en liten del av en helt fantastisk föreställning där de utforskar likheter och olikheter de olika stilarna emellan och gör helt galet bra rytmiska segment och humor och stort allvar och blabla jag tycker det här är skitbra är väl kontentan.


7 juli 2013, 10:54
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det var en gang och den var sandad.

Det var en gang och jag stanna.

Det var en gang och jag blev pamind om mitt horselminne.

Det var en gang och dar ar gras idag.

Det var en gang och jag lovade mig sjalv att inte hamna dar.

Det var en chatt och jag blev informerad om att jag ar dar.

Det var en skog och dar var dimma.

Det var ett datum och jag ska halla tyst om 3 ar senare

Det var ett inlagg och det hedrar det magiska talet 10.


7 juli 2013, 13:30
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det ar december 1913-combo! Och det ar den sjunde. Ar som omvaxling splittrad. Var mycket val medveten om vad det var for dag for 7 manader sedan, men da var det fredag. Nu ar det sondag.

Och ni kan kolla, det har ar inte nonsens. Den 7 december 1913 var en sondag. *spelar oskyldig ifall nagon snubblar over orsaken till att jag gor en sa stor sak av den har combon och minns att vi har augusti 1912 combo nasta manad*


7 juli 2013, 15:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Polsk sommartid ar finsk vintertid... Maste kolla... Sparar det till 23.17. JAG HATAR DEN SJUNDE!


7 juli 2013, 22:53
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Lite tur har jag. Det ar ingen forstasigpaare i den dar traden.


8 juli 2013, 18:18
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag är optimist i fråga om dumhetens spridningsförmåga.


9 juli 2013, 03:28
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
9 juli... 13 manader sedan ballongsoppadagen.


9 juli 2013, 09:26
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Zombie skrev:
Jag är optimist i fråga om dumhetens spridningsförmåga.


Och jag lyssnar pa en protestsang mot Putin. Den ar fran fore han blev premiarminister, sa texten gar "President Putin....".


9 juli 2013, 09:42
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Indiensidan beter sig faktiskt som Indiensidan.


9 juli 2013, 12:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron