Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Zombie skrev:
Schueberird skrev:
Incognita skrev:
bebisen som nu kryper.

Av någon anledning läste jag det där som "bebisen som nu krymper". :lol:

Skrev inte Einstein något med den andemeningen, att ju mer rumtiden kröker sig (eller universum växer?) desto mer krymper spädbarnet som storögt (ögonen krymper inte) tittar på? Tyvärr fick han det väl inte på formel i sin teori. Hade annars varit intressant.

Hmmm...

29 juni 2013, 21:26
Medlem
Tydligen varit for oserios for familjelivs sandlada. Suck. Har behovde jag tramsa av mig, valde det forumet som har en kategori for det och dar jag ocksa visste att det finns flera medlemmar som roas av den typens trad som uppstar nar jag tramsar av mig. Sedan anmaler nagon mig, och traden tas bort efter att nagon moderator uppenbarligen klassat den som en trolltrad utan att se efter var den ligger. I samma kategori far en trad av nagon som "pa riktigt" ar tillsammans med en vampyr hallas, men min hen som hoppa i vattnet ar for oserios.

Annars sa har jag handlat, gatt en promenad och insett att jag snart maste kopa mera schampo.

29 juni 2013, 21:34
Medlem
Umgåtts med mitt barn, vars storlek nu tillåter henne att böka runt rejält. :08:

1 juli 2013, 09:39
Moderator
Fått iväg ett konferensabstract tidigt, somnat om, varit på möte med min SIUS-handläggare länge (men det var givande, då vi fick en del gjort), jobbat med granskningen av den där artikeln (upptäckte till min stora lättnad att de faktiskt gjort en del förbättringar i den), planerat minisemestrar litegrann, glömt att äta lunch. Och nu är det visst dags för tvättstugan. Redan?! Shit! Måste sortera smutstvätten!

1 juli 2013, 17:03
Medlem
Tvättat,diskat och handlat.

1 juli 2013, 18:34
Medlem
Varit hjälpsam

1 juli 2013, 20:24
Medlem
Lyssnat på lite Jimmie Åkesson (Almedalsveckan).

2 juli 2013, 07:11
Medlem
Dammsugit mina golv

2 juli 2013, 13:50
Medlem
Ägnat mig åt icke speciellt fascinerande studier av balkböjning.

4 juli 2013, 16:52
Medlem
Handlat kycklingsallad och ätit upp den.

4 juli 2013, 19:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.