Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
App-snack 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: App-snack
kullan skrev:
Jag vill varna för appen Tapatalk 4. Särskilt den som påstås vara gratis. Hade den i nåt dygn sen blev den en betalapp utan att jag klickat uppgradera. Den är alltså gratis ett dygn eller så för att man ska prova men sen förvandlas den till en betalapp som kostar 19:50. Vill man inte installera betalvaraianten kan man inte bruka tjänsten. Jag installerar aldrig betalappar. Vill endast ha gratisappar. Appen är borttagen från mobilen nu.

Jag har haft den flera dygn utan att betala. Så din varning är konstig tycker jag.

2 juli 2013, 10:47
Medlem
När jag skulle använda appen igår kom en ruta med texten:

" This app has been uppdated. Go to Google play for Download."

Det fanns bara "ok" som alternativ och klickade man där så kom jag till en app som kostade 19:50. Jag kunde inte bruka den app jag installerat för den var blockerad av inforutan. Gick inte att ta bort. Jag var tvungen att avinstallera skräpet.

2 juli 2013, 11:43
Medlem
nu har jag haft samma skitapp 2 gånger och den funkar inte någon av gångerna. Vad ska man med Tapatalk till?

2 juli 2013, 20:40
Medlem
Det må så vara att den funkar bra i andras mobiler men jag ser ju att det inte funkar i min.

3 juli 2013, 20:24
Medlem
Gåtor är en kul app.

3 juli 2013, 23:38
Medlem
Enligt vad jag hört ska det vara mycket reklam och sån skit på den. Inget för mig.

4 juli 2013, 11:18
Medlem
Det är reklam som gör att många appar kan vara gratis.

4 juli 2013, 15:18
Medlem
En lite knasig fråga kanske men finns det en begränsning för antal gånger man kan installera och avinstallera en app? Har gjort ett antal försök med Tapatalk4 Beta men nu kommer jag inte in på något forum öht via appen. Det är som att appen gått ut eller nåt.

6 juli 2013, 23:09
Medlem
Jag testade även convo den funkade inte heller.

7 juli 2013, 01:24
Medlem
Då tolkar jag det som att appen är typ förbrukad och enligt google har jag inte rätt att bruka den längre. Annars borde den ju fungera. Tråkigt att det är på det viset. Väldigt trist.

7 juli 2013, 12:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.