Konstigt nog är jag varken manhaftig eller ett troll.
Är en tjej boendes i Stockholm, det har jag skrivit förr och har tom. träffat några från det här forumet varav en person faktiskt kopplade mig till mitt nick här, samt till mitt andra nick som jag skriver under på Aspergerforum.
Faktiskt är jag inte så mån om att vara hemlig med min identitet här längre.
Alla reaktioner och invektiv jag kastat ur mig har visat sig vara mer än befogade.
Jag
har hett temperament.
Har du totalt motsatta åsikter lär du höra det om ämnet är intressant nog att hetsa upp sig över. Främlingsfientlighet är det i allra högsta grad!
Inte för att kunna sitta här med en PK-åsikt och känna mig duktig utan för att hela mitt väsen protesterar högljutt när medmänskligheten sätts på spel. Jag går helt enkelt inte med på det.
Nu i maj har jag och sambon tänkt försöka ta initiativ till en alternativ AS-träff som med fördel utspelar sig annanstans än på Vasa´s. TexMex i all ära men man kan behöva lite omväxling.
Sushi kanske vore något?
Jag ska fnula på var och när och sätta upp en tråd om det senare, både här och på Aspergerforum. Om inte innan så lär det klarna då vem jag är...
Varför nu det skulle vara intressant?
Det viktigaste är väl att slå fast att jag inte känner till Josef3 sedan tidigare och undanber mig hans enträgna stalking av MIG, som det ju har blivit här.
Jag ber härmed de ansvariga för forumet att ta tag i saken och förmå Josef3 att omedelbart sluta förfölja mig och sluta skriva totalt irrelevanta, sjukt paranoida kommentarer till i stort sett alla mina inlägg.
Och nej, jag kommer inte försvinna upp i luften bara för att sugmundfreud låter bli att ta tag i saken.
Så lätt skrämmer man inte bort mig!