Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Josef3 stalkar mig! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Josef3 stalkar mig!
Josef3 skrev:
Jag och min stalker har separata birthday.se-profiler. Det är en omöjlighet att vi skulle vara samma person.

Om jag led av paranoid schizofreni hade jag stått i din trappuppgång och väntat med en elpistol och en kniv för länge sen. Att jag inte letat upp dig för att avsluta ditt liv tyder på att jag har koll på vad jag gör. En schizofren person utan sjukdomsinsikt skulle inte ha några spärrar.

Ge upp.

2 maj 2010, 02:58
Medlem
Ptja, vet inte vad jag ska tro om detta. Mina tre spontana teorier:

1. Stalkern finns på riktigt och är denne **? Att ** finns på riktigt är ju sanning. Vad han gjort mot Josef3 vet egentligen endast de två, såvida stalkern inte är ett oskyldigt offer och inte vet att han är uthängd.

2. Josef3 är sin egen stalker? Det vore ju mycket tragiskt. För i så fall stalkar han i själva verket denne **.

3. Någon figurerar som Josef3s tidigare stalker i syfte att få Josef3 bannad.

Men rent spontant så har de som anklagats felaktigt för stalking vilket har skett några gånger, lätt kunnas frias från dessa misstankar, emedan en del stalkertroll varit mycket frenetiska och haft stor fokus på Josef3.

Hursom så vill jag helst se ett slut på IRL-namn öppet här på forumet.

Den här trådstarten tyder enligt mig på att TS inte är en oskyldig person som är felaktigt anklagad. Sedan om det är Josef3 själv bakom en proxyserver eller ett äkta troll vete fan.

Kan nämna att jag själv blivit kontaktad av skumma personer som fiskat efter privat information om mig. Dessa har i sitt språk liknat Josef3s påstådda stalker. Kan inte se vad Josef3 skulle ha för intresse av att kontakta mig i form av ett efterblivet troll gång på gång, med olika nick. Men, även solen har sina fläckar, mitt förstånd är ju inte riktigt i skicket alla indianer i kanoten om man säger så.

2 maj 2010, 03:18
Medlem
Hahahaha. Har CodeRedAlert inga riktiga argument att komma med? Den här gången ÄR jag road.

Vet inte om han bara låtsas vara blåst, men även om han sitter i bakgrunden som en dockmästare så är det hela löjligt. Jag börjar tänka på torkade frukter igen.

2 maj 2010, 18:51
Moderator
Fy fan en sån lynchmobbsmentalitet, Josef3 och Sanive.
Sugis förstår jag inte heller när hon kallar CodRedAlert "troll" (men t.ex. inte Josef3!).

Vad ni än menar med "ägd" och "blåst" så har det ingen relevans som syns på forumet. Josef3 kanske vet mer än han vill ge sken av i de frågor där han uttalar sig för att provocera, döda sin mänsklighet eller misskreditera aspergare, men ni andra har visat er okunniga där CodeRedAlert har läst på. Och då går jag inte in på efternamnet, för det är ingen idé här.

2 maj 2010, 19:17
Medlem
Lustigt nog så håller jag nog med Zombie här. Jag tror inte ett dugg på Josef3s historia om att CodeRedAlert är hans stalker. För det första så utger sig CodeRedAlert för att vara en tjej, och missar inte detta någonstans, och för det andra så påstår Josef3 själv i ett inlägg att hans stalker har invandrarfientliga åsikter, medan det är solklart att det omvända gäller.

Tror alltså inte ett dugg på Josef3s historia.

2 maj 2010, 19:37
Avslutat konto
Min stalker har inga invandrarfientliga åsikter. Hans mamma är själv invandrare som inte pratar svenska ordentligt. Han försökte under några år då han led av extremt dåligt självförtroende hora in sig hos vit makt rörelsen eftersom de var "coola" i hans ögon. Dock har det faktum att han är icke-önskvärd där samt att han uppfattar mig som rasist gjort honom till brinnande antirasist.

Han har skrivit flera rants om rasism på forumet Revleft där han på ett eller annat sätt refererar till mig eller ger uttryck för sitt hat och komplex gentemot mig. Han har även gjort detsamma med Hitler. Han attackerar mig genom att attackera den han anser liknar mig mest i historien. Att försöka slå hål på myten om Hitler verkar för honom vara ett sätt att misskreditera mig och få mina talanger att framstå som "värdelösa". Han har uppenbara problem. Det är roligt när han hämtar material till sina analyser av Hitler direkt från saker jag gjort eller sagt, inte från sånt Hitler själv gjorde. Eftersom jag ändrar åsikt baserat på känslor etc så måste Hitler också ha gjort det.

Jag tror inte det finns någon obskyr ideologi han inte haft som specialintresse. Dock har han genom sitt självhat drivits till att ta avstånd från delar av sin nördighet. Han attackerar sånt han egentligen gillar, som transhumanism t.ex bara pågrund av att han har mindervärdeskomplex.

2 maj 2010, 20:02
Avslutat konto
Zombie, det du menar med "påläst" är i verkliga livet detsamma som att bli utskrattad av en folksamling. Du verkar använda aspergernördmåttstocken och inte verkligheten som referens.

CodeRedAlert har ingen möjlighet att få gehör för sina åsikter utanför extrema asperger och nördkretsar. På universitetet tillhör han en liten sekt som i ögonen på de flesta är paria. De tillåts föreläsa och hålla på men bara för att folk ser dem som ett harmlöst aspergerdagis för vuxna. Ingen vettig människa lyssnar på deras åsikter. Folk behandlar dem med huvudklappande, huvuden på sned och medömkande dagisfrökenleenden. Så som de bör behandlas. När CodeRedAlert tar till orda är det inte ovanligt att de vackra och karismatiska människorna suckar, vrider på huvudet eller gömmer ansiktet i händerna i frustration. Folk undviker honom generellt i korridorer, tar avstånd från honom etc. Så har det alltid varit. De enda han kan samexistera med är andra aspergare och ärkenördar.

Jag däremot kan linda in min rasism tills jag framstår som Geert Wilders eller Pim Fortuyn och skapa lite ölhallskänsla vart jag än går, trots att jag bara ljuger och manipulerar för att få folk att lyssna. Det är det som är verkligheten. Det socialt kompetenta beteendet. Konsten att lura folk så som europeiska högerpopulister gör genom sin retorik.

2 maj 2010, 20:09
Medlem
Zombie skrev:
Sugis förstår jag inte heller när hon kallar CodRedAlert "troll" (men t.ex. inte Josef3!).

Jag tycker CodeRedAlert är ett uppenbart troll. Susar in här, har uppenbara issues med det här forumet och Josef3. Sedan vem den är står inte lika solklart. Min spontana tanke var en man. Nästa tanke är en manhaftig Aspergerkvinna. Kanske någon som ruttnat på det här forumet och kommer tillbaka i ny skepnad för att vräka ur sig vad den egentligen tycker innerst inne.

Självaste Josef3 verkar för genuin för att vara mer av ett troll än han själv säger sig vara. Men visst, jag kan vara ägd och blåst jag med. Josef3 kanske typ är alla här inne, och jag sitter ensam med en massa troll. Ibland får jag den känslan.

2 maj 2010, 20:18
Avslutat konto
sugmundfreud skrev:
Självaste Josef3 verkar för genuin för att vara mer av ett troll än han själv säger sig vara. Men visst, jag kan vara ägd och blåst jag med. Josef3 kanske typ är alla här inne, och jag sitter ensam med en massa troll. Ibland får jag den känslan.

Det är mer CodeRedAlerts stil. Blir han t.ex huvudklappad av någon på ett forum dyker han upp med trollidentitet förr eller senare. Han ljuger för och trollar t.o.m en del av sina "vänner".

Vi har t.ex en gemensam bekant, i mitt fall tidigare bekant. CodeRedAlert hade berättat för den personen att jag ringt på hemma hos honom, men han hade inte nämnt ett ord om bakgrunden till det utan ljugit ihop sin egen fega, verklighetsfrämmande version. Bakgrunden till det var att han dels hängt ut mig och min familj med personuppgifter på forumet RevLeft, samt att han efter detta trollat flera forum jag besökt, YouTube samt min blogg. Att försöka spåra mina internetaktiviteter verkar ha varit en snudd på heltidssysselsättning för honom. Inget av detta nämnde han dock för andra.

Han är en lögnaktig liten äcklig undermänniska, både psykiskt och fysiskt vanskapt, och förr eller senare kommer han få vad han förtjänar. På ett eller annat sätt. Om inte annat så genom sin dåliga karma.

2 maj 2010, 20:24
Moderator
Josef3 skrev:
Zombie, det du menar med "påläst" är i verkliga livet detsamma som att bli utskrattad av en folksamling. Du verkar använda aspergernördmåttstocken och inte verkligheten som referens.

Nej du. Jag går bara efter vad CodeRedAlert respektive medlemmar i forumets alfagäng har skrivit. Och då är det CodeRedAlert som får gehör och alfagänget som blir utskrattat i en åtminstone hjälpligt bildad folksamling.

sugmundfreud skrev:
Zombie skrev:

Jag tycker CodeRedAlert är ett uppenbart troll. Susar in här, har uppenbara issues med det här forumet och Josef3.

Som om det skulle vara svårt på något vis att ha issues med det här forumet eller med Josef3? Sådana issues är väl snarare det första många av oss får bara vi tar en titt!

Och att hon sedan ändå stannade här - för all del, det återstår ju då att förklara. Men varför är jag här? Se där en fråga som är lika svår att förklara.

sugmundfreud skrev:
Självaste Josef3 verkar för genuin för att vara mer av ett troll än han själv säger sig vara.

Genuin, det är möjligt. Det kan förvisso ses som genuint att själv på ett aspergerforum bre ut sig riktigt njutningsfullt om hur mycket och på vilka sätt man föraktar aspergare, hur man testar hur stora orimligheter man kan gå till och de idioterna går på det, att man presenterar omänskliga åsikter för att misskreditera aspergare hos alla andra och att man är förvånad (eller hur det nu var han exakt uttryckte sig) att man inte har blivit utslängd för länge sedan. Men kan inte det beteende han skryter om ses som trollande så vet inte jag.

sugmundfreud skrev:
Men visst, jag kan vara ägd och blåst jag med. Josef3 kanske typ är alla här inne, och jag sitter ensam med en massa troll. Ibland får jag den känslan.

Blev du sur eller något? :?: (Hoppas inte, något sådant var inte meningen.)
Hur som helst, jo, det är en känsla jag känner igen.

Senast redigerad av Zombie 2 maj 2010, 20:40, redigerad totalt 2 gånger.

2 maj 2010, 20:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.