Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kycklingsalladfull


25 juni 2013, 17:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Vem/vad retade upp dig?

Jobbet, farsan, diverse rikspuckon på både det här och det andra forumet.

OnT: gubbsur


25 juni 2013, 18:45
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
nallen skrev:
Sheyen skrev:
Vem/vad retade upp dig?

Jobbet, farsan, diverse rikspuckon på både det här och det andra forumet.

OnT: gubbsur

Se det från den ljusa sidan; du har skägg! :08:


26 juni 2013, 07:42
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Dödsångest! Väntar på besked om eventuell ny tjänst på mitt jobb. De hade möte igår, skulle ringa vid 14-tiden idag. Varför hör de inte av sig? Är det ett dåligt tecken? :? :? :?


26 juni 2013, 14:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag har varit magsjuk av ångest i flera dagar nu. Nåd!!!


26 juni 2013, 14:28
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Ojoj, jag fortsätter hålla tummarna för dig, Inco!


26 juni 2013, 14:29
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Knepig dagsform på mig. Kär och längtande samtidigt som jag känner hopplöshet i mitt liv. Börjar känna mig fången av min förtidspension. Man orkar inte med ett jobb men att sitta vid datorn resten av livet känns ju så där just nu.


26 juni 2013, 14:40
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Mina sympatier, kullan. Tack orange! Nu har jag fått besked: 50% utvecklingstjänst i ett år. Skall vara "arbetssökande" på 50%, men vad jag förstår kommer det inte att krävas av mig att söka något annat eftersom det kommer att pågå en arbetsförmågeutredning under det här året. Jag tror bestämt att min magsjuka gick över nu. Men det gnager ändå i mig av en känsla av misslyckande. Jag försöker att inte se det så. Att inte behöva prestera mer än 50%, och dessutom med stöd, är ju en lättnad. Men ändå...


26 juni 2013, 15:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Mina sympatier, kullan. Tack orange! Nu har jag fått besked: 50% utvecklingstjänst i ett år. Skall vara "arbetssökande" på 50%, men vad jag förstår kommer det inte att krävas av mig att söka något annat eftersom det kommer att pågå en arbetsförmågeutredning under det här året. Jag tror bestämt att min magsjuka gick över nu. Men det gnager ändå i mig av en känsla av misslyckande. Jag försöker att inte se det så. Att inte behöva prestera mer än 50%, och dessutom med stöd, är ju en lättnad. Men ändå...

Jo, jag vet. Men det verkar som om vettet har segrat i den här vändan. Kanske det förbättrar chansen att det gör det i nästa också? Det inre arbetet lär väl gå lättare med litet trygghet utanför.


26 juni 2013, 17:50
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Se det från den ljusa sidan; du har skägg! :08:

Japp, och idag regnade det :01:


26 juni 2013, 18:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron