Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Supermåne i natt! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Supermåne i natt!
Bild

Nån som har en fin kamera som ska ut och plåta den? Själv sover jag nog, tyvärr.

23 juni 2013, 21:12
Medlem
Inlägg Re: Supermåne i natt!
haha, precis idag firade jag faktiskt "moon viewing festival" i mitt harvest moon-spel.

sammanträffande, eller MÅNMAGI? whoaaaaah, spooky. :shock: (ni hörde också plötsligt arkiv x-introt spelas upp i huvudet, erkänn?)

;)

-

jag fotar inte direkt, äger bara värdelös kamera men tänkte nog iaf gå ut och kika sen om jag kommer ihåg och det inte är molnigt. 01.30 enligt dn.

24 juni 2013, 00:05
Moderator
Såg den aningen sent, nyss, innan den gick i moln. Den var fin. Men jag har sett det förr flera gånger utan att det varit något hallaballoo om det, såvitt jag vet. Jag brukar nämligen titta på månen ofta.

24 juni 2013, 02:19
Medlem
asch, missade månen pga fastnade i nämnda spel.

jag borde titta på månen oftare, gör det sådär medvetet som regel bara när jag är ute på landet och både måne och stjärnhimmel är så mkt tydligare och mer påtagliga i avsaknad av allt stadsljus. men nu har jag inte tillgång till något lantställe alls sen ett tag tillbaka. :(

24 juni 2013, 18:03
Medlem
Jag satt inne och kollade på Star Trek istället. Men det där händer väl ganska ofta?

25 juni 2013, 08:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.