Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Josef3 stalkar mig!
Nu har han börjat skicka PM också med länk till hans påstådda stalkare.
SLUTA SKICKA PM TILL MIG JOSEF3!
Jag vill inte ha något med dig att göra så länge du inte fattar att jag inte är din bögkompis från *****. Fattar du?
Moderator: Tog bort ortsnamn. Med tanke på att man kanske inte ska offentliggöra vad som skrivs i pm och hänga ut folk etc. // Moderator sugmundfreud
|
1 maj 2010, 23:53 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Re: Josef3 stalkar mig!
Du är ju den jag påstår att du är. Såhär betedde du dig även när du kallade dig "Jonah" och fick PM från mig. Jag har ännu mer godis åt dig. Faktum är att jag får narcissistisk supply av att ha en stalker efter mig. Att jag upptar en så stor del av dina tankar, på ett sätt som nästan liknar idolisering, är roligt. Sen att allt du gjort slagit tillbaka på dig själv mångfalt skadar inte direkt. Du försökte hänga ut mig, men fegade ur och nu är det du som är uthängd överallt istället. Permanent. Du försökte sätta igång något slags intresse för mig som person, men istället är det du som är gjord till åtlöje på t.ex FB och numera är riksidiot på samma sätt som du är byfåne i din hemstad. Du är så ägd.
Sen ska du också veta att när jag låter ett troll leka med mig så gör jag det för att jag är extremt masochistisk och tycker om det. Har frivilligt låtit mig ägas av troll som faktiskt, till skillnad från dig, har lite finess. Jag vinner alltid i slutänden eftersom jag alltid får det jag vill ha av andra.
|
2 maj 2010, 01:44 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Det verkar inte bättre än att du faktiskt står och faller med din påhittade stalker. Jag tror inte att han existerar IRL! Faktiskt tror jag att han är du. Du har antagligen skapat ett troll som "förföljer" dig för att hypa upp dig själv i forumsammanhang.
Är du schizofren? Det verkar mest som att du lider av Paranoid schizofreni faktiskt. Kanske ett följdtillstånd till din Asperger.
Egentligen borde jag vara extrasnäll och förstående mot dig, det brukar jag vara när det finns fog för att misstänka allvarliga psykiska åkommor hos någon. Man kan inte direkt klandra någon för att denne är sjuk och jobbig av den anledningen. Men du inbjuder verkligen inte till något av detta så jag fortsätter att ha dig på ignore.
Vill du kommunicera med mig så får du göra det i den här tråden, då klickar jag upp dina små inlägg. Annars låter jag dem vara.
Inga fler PM tack.
|
2 maj 2010, 02:00 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
När någon överviktig, chipsätande, självhatande, evig oskuld till sadistisk wannabenarcissist med nasal röst, som leker smartass bakom datorn men egentligen helt saknar liv, ger sig på mig i den enda miljö där han är livsduglig, nätet, brukar jag självmant dra ned byxorna och böja mig fram för att bli uppsmiskad. Jag gillar att låta den typen av groteska proffstroll, det absoluta bottenskrapet av människor i den civiliserade världen, våldta mig mentalt. Så masochistisk är jag. Efter att frivilligt ha utsatt mig för en mental våldtäkt av någon gris ägnar jag mig åt disciplinerad träning och meditation. Det roliga är att jag både är patologisk narcissist och extrem masochist. Två vitt skiljda tillstånd som tillsammans blir som att blanda två smaker till himmelsk perfektion.
Du är dock långt ifrån ett mästartroll, och du vet det själv. Det är snarare jag som äger dig, eftersom du i flera år jagat mig på internet med glödande besatthet. Jag är din nya interrupt00, men jag vet allt om dig. Du är som en öppen bok för mig, men när det gäller mig kan du inte ens börja ana djupet. En anledningen till att jag tar upp min masochistiska sida är för att det kanske hjälper dig att inse hur billigt och misslyckat ditt trollande är. Hur värdelös du är både som troll och som människa.
Vad gäller stalkerns identitet så existerar han/du i allra högsta grad. Du använder ju din riktiga identitet inom teknokratorganisationen där du är aktiv och du har även avslöjat för mig att ett av dina största intressen är trollande. Minns du inte Apberget 2005?
|
2 maj 2010, 02:05 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Det verkar vara av största vikt för dig att kunna bevisa att din stalker faktiskt existerar och de facto stalkar dig. Är inte du någonting värd utan din "stalker"? Finns du inte då?
Du borde jobba med din självkänsla och dina dissociativa tendenser istället för att söka bekräftelse för hela din existens utifrån.
Eller, det slog mig nu att det tom. kan handla om multipla personligheter! Är ditt "troll" den del av dig själv som du hatar och vill bli av med? Det sjukliga offret som idoliserar din andra del - "supermänniskan".
Är det du själv som skrivit de där undermåliga historierna du länkar till?
Faktiskt är du ganska så intressant, Josef3, men det är du pga. din otroligt skeva verklighetsuppfattning och graden av din mentala ohälsa. Sådant intresserar mig.
Både som specialintresse samt i mitt yrke.
|
2 maj 2010, 02:21 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Om jag är "mitt troll" så innebär det att jag har initialerna ** och sitter i styrelsen for EOS eller Network of European Technocrats (en organisation som förvisso enbart består av en "styrelse" på ett halvdussin personer).
Jag har ett namn på min stalker, du kan t.o.m få hans birthday.se profil. Det går att bevisa att jag inte är han.
Det var först förra året jag upptäckte att han stalkat mig i åratal. Jag klarade mig alldeles fint utan honom fram tills dess, så nej, jag behöver inte honom. Visst, han ger mig viss egoboost eftersom han dyrkar mig trots att han försöker hata mig och se mig som galen, men jag skulle faktiskt föredra att han försvann.
Moderator: Tog bort initialerna. // Moderator sugmundfreud
|
2 maj 2010, 02:25 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Du menar att han faktiskt existerar IRL?
Bara för att du slänger upp ett namn eller initialer gör ju inte det att jag säkert kan veta att det finns en riktig person bakom. Det mesta går att manipulera på internet. Är det du som är bakom ditt eget troll så har du säkert lagt mycket tid på att få det att se autentiskt ut.
Mest verkar det faktiskt just nu vara du själv som är helt sjukligt besatt av denna "troll-stalker" och stalkar honom i alla sammanhang för att dra uppmärksamheten till dig själv via det. Vilket framstår som ganska så komplicerat, energikrävande och väldigt sjukt. För att inte säga sorgligt.
Jag blir lite ledsen när jag tänker på dig Josef3. Du har en fantastisk språklig förmåga att uttrycka dig i skrift. Det är synd att du slösar bort den förmågan på meningslösa inlägg och sjuka fantasier som får folk att tycka synd om dig. Din galenskap lyser rakt igenom. Varför inte använda den till något konstruktivt?
|
2 maj 2010, 02:36 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Du försöker bara rädda dig själv. Din identitet har redan skickats via PM till flera medlemmar. Det här är inte det enda forumet. Du är ju som bekant riksidiot genom FB också.
Dina försök till rökridåer är meningslösa. Du är ägd.
Vad gäller att lägga tid på meningslöst trollande på internet så var det visst du som skapade Albulena och skrev några hundra inlägg på Aspergerforum bara för att få det att se ut som om det var äkta.
|
2 maj 2010, 02:41 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Du verkar vara ägd. Jag tror inte på ditt troll. Ni är en och samma person!
Hur känner du inför Paranoid schizofreni? De flesta med denna sjukdom har noll sjukdomsinsikt och det verkar stämma in på dig.
Nu ska jag sova.
|
2 maj 2010, 02:44 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Jag och min stalker har separata birthday.se-profiler. Det är en omöjlighet att vi skulle vara samma person.
Om jag led av paranoid schizofreni hade jag stått i din trappuppgång och väntat med en elpistol och en kniv för länge sen. Att jag inte letat upp dig för att avsluta ditt liv tyder på att jag har koll på vad jag gör. En schizofren person utan sjukdomsinsikt skulle inte ha några spärrar.
|
2 maj 2010, 02:47 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|