Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Kliar anus med en salladsgaffel. Nä, jag skojar, men jag vet väl inte! Micrar en paj! 8-)


18 juni 2013, 17:02
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Är våldsamt arg utan anledning.


19 juni 2013, 01:54
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Sitter och gäspar


19 juni 2013, 08:31
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Vilar efter dagens runda. Ska strax in till stan.


19 juni 2013, 11:54
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Sheyen skrev:
Kliar anus med en salladsgaffel.


plast, trä eller metall?

-

OnT: försöker komma på vad det var jag inte skulle glömma bort att komma ihåg att göra idag.


19 juni 2013, 14:21
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
LostInAForest skrev:
Sheyen skrev:
Kliar anus med en salladsgaffel.


plast, trä eller metall?

Icke-sandpapprat trä! Träflisor, blod och helvete!


19 juni 2013, 18:22
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
.

Jag sitter med en tennisboll under högra skinkan, nära låret. Nu bytte jag sida.


23 juni 2013, 08:20
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Vantar pa att mitt har ska torka, ater mintpastiller och hoppas att det inte regnar nar jag ska ut ikvall.


25 juni 2013, 17:41
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
har ång-hezt över att jag måste tvätta straxt.

men tröstar mig med att det förhoppningsvis blir sista gången i tvättstugan - tvättmaskin är beställd och ska komma inom tre veckor. FAN vad det ska bli SKÖNT.

slippa springa upp och ner för alla trappor och behöva avbryta det jag gör flera gånger. slippa glömma boka ny tid och få ta antingen det sämsta och sunkigaste tvättrummet eller obarmhärtiga förmiddagstider. slippa lukten av folks JÄVLA sköljmedelsrester på mina kläder, och för den delen i min näsa när jag tvingas vistas där nere.

det enda jag kommer sakna är torkskåpet i det bästa tvättrummet. termostatet går upp till 90 grader, tvätten är torr på trekvart och det är väl dessutom baskemig inte många mikroorganismer som överlever det efter att man på sin höjd blaskat runt dem i 40-gradigt vatten. men okej, får väl glugga i lite ättika i sköljmedelsfacket för iaf träningskläderna, annars brukar de börja lukta gammal gymnastiksal efter ett tag hur man än gör. och inte tvätta i sista sekunden. :roll:


1 juli 2013, 17:55
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Mina sympatier, LostInAForest! Jag tvättar just nu.

Någon hade överlistat det elektroniska låset genom att pilla in en påsklämma, och någon (troligen samma person) överraskade mig genom att plötsligt kliva rakt in medan jag donade där inne. Men det var ju jag som hade bokat, så det hade vederbörande inget för. Påsklämman tog jag bort.

Önskar att jag hade tillgång till ett bra torkrum. Och att alla tvättmaskinerna funkade för alla tvättprogram utan att få tuppjuck. Och att torktiden delvis kunde vara förlagd efter tvättiden.


1 juli 2013, 18:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.