Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Tack.

Och ah, så det fanns ett sådant uttryck i alla fall? Jag misstänkte nästan att jag hade fabulerat ihop det. *fniss* Ta knäcken PÅ.


7 juni 2013, 22:14
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
ta knäcken från, röstar jag på att det eg borde heta.


7 juni 2013, 23:07
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Det var ju one way of putting it. 8-)


7 juni 2013, 23:24
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Längtar efter sånt jag inte ska äta.


7 juni 2013, 23:32
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Lagar mat. ska bli något med bacon. Min stöttepelare.


12 juni 2013, 16:56
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
ligger i hårda förhandlingar med mig själv.

jag måste vakna nu, och gå till apoteket. jag både ställde fram väckarklockan en gång och snoozade sen en timme, och det är juh fan ändå mitt på dagen.
måste. vaknaaaaaa.

känns som jag sovit allt mindre, blivit tröttare på morgnarna (duuh :roll:) men likt förbaskat ändå piggare på kvällarna senaste veckorna.

om jag vaknar nu, klär på mig och går och hämtar min jävla medicin (hata narkotikaklassat, hata gå till apoteket stup i kvarten med noll margnial på uthämtningsintervallet) så får jag a) ta en sväng på myrorna som belöning, samt b) strunta i concertan imorgon och sova ett helt dygn om jag så vill. okej? okej.
är så jävla sliten att sova ett dygn-tricket baskemig till och med skulle kunna fungera även OM jag tar concertan som vanligt. så obarmhärtigt trött är jag.

hörru, skärp dig liaf för helllllllvete, VAKNA. du får kaffe på pressbyrån när du är framme? och BULLE! snela? :|

om du inte vaknar nu så får du inte spela harvest moon på HELA DAGEN som straff. fattar du? bara sätt fart, jävla trotsunge!


15 juni 2013, 13:27
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Har precis installerat Lubuntu på min Compaq Mini så jag testar det nu.


15 juni 2013, 15:26
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Sitter och funderar på vad fasen jag äter idag. Köpte lax men den hinner inte tina.


15 juni 2013, 16:44
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Tappar upp ett bad åt sonen och njuter av tystnaden. Varken dataspel eller barnprogram låter.


15 juni 2013, 20:21
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Reseräkningar. :evil: Jobbigt!


18 juni 2013, 16:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron