Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
Re: App-snack
Va, en app-app?! Jag kommer aldrig att orka sätta mig in i den där app-världen! Jag minns den tid då man bara raljerade över konsultkonsulter...
|
10 juni 2013, 13:34 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Du behöver uppenbarligen en appappapp.
Och jag skulle behöva en analogt konstruerad appappappapp med bruksanvisning skriven av en sådan där pedagog som inte finns längre.
Jag minns den tiden då "app" var något en tv-komiker sa.
|
10 juni 2013, 13:38 |
|
|
Zirre
Medlem
|
|
10 juni 2013, 14:30 |
|
|
Incognita
Moderator
|
He he, tack!
|
10 juni 2013, 14:32 |
|
|
kullan
Medlem
|
|
15 juni 2013, 16:49 |
|
|
Zirre
Medlem
|
|
16 juni 2013, 22:31 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag skulle nog vilja ha en som kombinerar runkeepers funktion med att räkna kalorier, föreslå recept, göra inköpslistor och påminna en om alla de sakerna. Och så borde man kunna logga styrkeövningar också. Det är den där biten med matlagningen som är det svåraste, skulle vilja ha mina recept i en databas så man snabbt kan räkna ut näringsinnehåll för olika kombinationer av maträtter (så jag inte äter samma varje dag och tröttnar).
|
19 juni 2013, 18:21 |
|
|
kullan
Medlem
|
Matdagboken? visserligen måste man ha ett preniumkonto där men då får man kostråd,träningstips och man skriver upp mängd kalorier man äter / dag.
|
21 juni 2013, 10:55 |
|
|
kullan
Medlem
|
Denna fick jag erbjudande om via Dagens App https://play.google.com/store/search?q=Runstastic+Pedometer&c=appsFick en kod man skulle göra för att få PRO - verisionen gratis. Det är en app för powewalking. Den verkar bra men då jag redan har Runkeeper kändes det overkill att installera denna. Annars vore appen intressant.
|
26 juni 2013, 11:59 |
|
|
kullan
Medlem
|
Jag vill varna för appen Tapatalk 4. Särskilt den som påstås vara gratis. Hade den i nåt dygn sen blev den en betalapp utan att jag klickat uppgradera. Den är alltså gratis ett dygn eller så för att man ska prova men sen förvandlas den till en betalapp som kostar 19:50. Vill man inte installera betalvaraianten kan man inte bruka tjänsten. Jag installerar aldrig betalappar. Vill endast ha gratisappar. Appen är borttagen från mobilen nu.
|
2 juli 2013, 09:52 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|