Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Plockat ihop skitreklam. ( Har lapp och sätta på om att jag inte vill ha reklam)

Haft boendestöd och varit och handlat.

11 juni 2013, 17:50
Medlem
Gymmat. Crosstrainer och roddmaskin.

11 juni 2013, 19:18
Medlem
Sett Sune i grekland, vet inte om jag gillade den filmen.

12 juni 2013, 09:37
Medlem
Pratat med min bebis, ätit majskrokar och kollat på serier. :08:

12 juni 2013, 09:43
Medlem
Blivit väckt av väckarklockan,tvättat håret och ätit rysk yoghurt.

12 juni 2013, 10:05
Medlem
Bokat flyttstädning och börjat åtgärda glaciären i kylen i min gamla lya.

12 juni 2013, 12:26
Medlem
Varit in till stan och löst ett problem,träffat :09: - vännen samt planterat småplantor av pelargoner. Börjar få en liten samling igen.

12 juni 2013, 16:39
Medlem
Funderat på en att ha på ignore, har dock ej bestämt mig.

12 juni 2013, 16:48
Medlem
Träffat boendestödet, sorterat bland alla de hundratals bebiskläder som vi har införskaffat (Blocket är bra ibland!), köpt glass (fy fan vad gott att unna sig det när man skaffar familj med sin man!), handlat i mataffären med Fenren, pratat med min bebispluttis samt suckat åt det faktum att majoriteten av alla människor beter sig som inavlade idioter. Deras dumhet får mig att känna mig överlägsen och intelligent.

Men jag avskyr inte varenda människa som finns; jag har många favoritmänniskor också, som imponerar mig med sin hjärnaktivitet! Här på forumet, men även folk på annat håll. Sådant gör mig glad, skänker ett lugn och jag visar stor respekt för de smarta som lär mig nytt och som på så vis utvecklar mitt eget tänk. Det är ju även det som gör mig så smart; att jag har förmågan att ta in det som andra säger. Det är en av de grejer som gör mig så stolt över mig själv. :09:

Vad har jag gjort mer då...... eeeeeehhhh... Jag har ätit en glass. Bara så att ni vet! Det var puffat ris, chokladöverdrag, chokladglass osv. En jävla symfoniorkester med fontänorgasmer i min munhåla, som ni säkert förstår.

Jag har virkat också; något som jag ämnar fortsätta med under återstoden av dagen. Min dotter använder min urinblåsa som studsmatta, om ni undrade. :08:

12 juni 2013, 17:26
Medlem
Massa med bra saker :D

12 juni 2013, 17:31
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.