Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
http://www.imdb.com/title/tt0107756/?ref_=sr_4

Citera:
Young nobleman Orlando is commanded by Queen Elizabeth I to stay forever young. Miraculously, he does just that. The film follows him as he moves through several centuries of British history, experiencing a variety of lives and relationships along the way, and even changing sex.


23 maj 2013, 01:07
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Aha. Tack. Ännu något intressant man har missat tydligen.


23 maj 2013, 01:08
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...


3 juni 2013, 00:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Borde fan sova men jag ugglar fortfarande


3 juni 2013, 00:46
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Orkar inte vara tomte inatt... Jag har sovit alldeles för lite de senaste nätterna och varit intensivt engagerad och social i intrycksstinn miljö, och imorgon bitti måste jag upp hugatidigt för att hinna med ett tåg kl. 7.


7 juni 2013, 23:51
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
ALLTSÅ. man blir kanske gladare av mycket ljus och sommar och hela den skiten men min redan defekta inre klocka får visst spel och tycker aldrig att jag ska sova så här års. :25:

det är tamejtusan samma sak under midvintern, fast tvärtom. som att jag inte klarar av att hantera när dagarna blir för långa eller för korta.

när jag blir stor ska jag bo i en underjordisk bunker med exakt 12 timmars artificiell natt- respektive dagsbelysning. jamen ni vet, efter zombieapokalypsen och allt det. sådetså.


10 juni 2013, 04:54
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
LostInAForest skrev:
min redan defekta inre klocka får visst spel och tycker aldrig att jag ska sova så här års. :25:

+1


10 juni 2013, 15:53
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Min inre tomte har aldrig förstått vad det där med klockan är för något. Klockklang kan vara fint. Blåklockor är fina. Ungefär så långt är han med. Inte undra på att han har det svårt så här års i sommarens ljus.


10 juni 2013, 21:29
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Min dygnrytm funkar bara så här års. Ljuset gör underverk för min del.


11 juni 2013, 08:27
Avslutat konto
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
Min dygnrytm funkar bara så här års. Ljuset gör underverk för min del.

+1


11 juni 2013, 09:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron