Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 83  Nästa
Den stora humortråden. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Yetin: HAHAHAHAHA!


4 juni 2013, 21:20
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Ser ni bilen? Näe inte den. Den i FÖRGRUNDEN!

Kolla en gång till!


Bild


6 juni 2013, 17:16
Moderator
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Hur hög densitet har bilen? Maneter kan ju vara sådär genomskinliga, men då är de nästan bara vatten. Eller är det en spökbil? En inbilning? :04:


6 juni 2013, 18:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Är det bara jag som får massa skumma pop-ups om en öppnar bilder i denna tråd? Typ snusk pop-ups. :l


6 juni 2013, 18:46
Moderator
Inlägg Re: Den stora humortråden.
logisktfelslut skrev:
Är det bara jag som får massa skumma pop-ups om en öppnar bilder i denna tråd? Typ snusk pop-ups. :l

Moderator:

Stängde just av popupblockeraren i min vävläsare, startade om läsaren och bläddrade snabbt igenom tråden. Fick inte upp någon.

När får du upp dem? Bara från sidorna eller när du klickar på någon länk? Kan du avgöra vilken sida eller länk?

Vanlig medlem:

En förklaring, vad jag fattar, skulle kunna vara att vävhotellet till någon bild eller länk, som har tagits ner sedan den postades i tråden, har återanvänt adressen till något snusk.


6 juni 2013, 19:25
Moderator
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Zombie skrev:
En förklaring, vad jag fattar, skulle kunna vara att vävhotellet till någon bild eller länk, som har tagits ner sedan den postades i tråden, har återanvänt adressen till något snusk.

Moderator igen:

… vilket är ännu ett bra skäl att inte ladda ner någon bild direkt från nätet, utan först spara hem den och därefter ladda upp den från sin dator till vår bildtjänst, som man når via länken "Ladda upp en bild" till vänster nedanför skrivrutan. Då

    • får man upp bilden i tråden även om originalsajten inte tillåter att man länkar den;
    • försvinner inte bilden när originalsajten tar ner den eller slutar tillåta länkning;
    • slipper man att ett vävhotell återanvänder adressen till andra bilder.


6 juni 2013, 19:31
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Bild

http://veckovis.blogspot.se/2013/06/farska-bonder.html


7 juni 2013, 23:06
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.


Haha Dolan.


8 juni 2013, 09:42
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Idag hittade jag de här 4 på aftonbladet kultur. Fascinerande.

Bild

Bild

Bild

Bild


8 juni 2013, 18:39
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.

:lol: :lol: :lol:


8 juni 2013, 22:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 83  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron