Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Yetin
Medlem
|
Re: Den lilla nakentråden
Hmm okej. Jag har ingen direkt uppfattning. Är inte så noga. Jag tycker väl det största bekymret borde vara hållbarheten och eventuella känsliga nervtrådar som riskeras vid ingreppet. Och ärr kanske.
|
1 juni 2013, 20:52 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Nu när vi är inne på mer eller mindre ohälsosamma kroppsmodifikationer så kan ju ett steroidmonster vara i sin ordning! Inte så tilltalande.
|
1 juni 2013, 20:54 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Man ska vara rimlig. Dolph är rimlig.
|
1 juni 2013, 20:56 |
|
|
Yetin
Medlem
|
|
1 juni 2013, 20:58 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag bara undrade: Du har ju tidigare uttryckt visst förakt för design. Jag tänkte förresten inte i synnerhet på plastbrösten utan hela bilden, men apropå plastbröst, så har jag aldrig sett några snygga sådana - snarare har samtliga varit fula eller bara sett konstiga ut; jag förstår inte varför man anstränger sig eller än mindre varför en del män betalar för att deras flickvänner ska stoppa in plast i sina bröst.
|
1 juni 2013, 21:11 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Jag vet inte om jag ser nån koppling. Jag föraktar design för det är statuskonsumtion.
|
1 juni 2013, 21:15 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Då måste du specificera vilken typ av design det är som du föraktar: Design finns överallt i olika former; nästan allt har ju getts en form som inte bara uppfyller objektets funktion.
|
1 juni 2013, 21:20 |
|
|
Yetin
Medlem
|
|
1 juni 2013, 21:24 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Design handlar dessutom inte enbart om form, utan även funktion.
Att statuskonsumtion skulle vara föraktligt håller jag dock med om - eller, i bästa fall, enbart löjligt och onödigt.
|
1 juni 2013, 21:30 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
|
23 augusti 2013, 02:14 |
|
|