Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Den stora nonsenstråden
Är du säker på att det inte var Josefin - eller är de måhända i maskopi med varandra?
|
23 maj 2013, 01:02 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Möjligt. Jag är dock lite av en manshatare så Hugo ligger sämst till.
|
23 maj 2013, 01:04 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Trängselskatten är ohotad. Det är nämligen kommunfullmäktige som väljer hur frågan ska formuleras. "Ja eller nej till alla infrastrukturinvesteringar som planerats de kommande årtiondena?" löser saken. I princip kan man väl även genomföra en omröstning och sen säga att vi inte kan köra över ett beslut som är taget på riksdagsnivå.
|
23 maj 2013, 22:24 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
"Min religion anbefaller att jag offrar en get och tvättar mina händer i dess blod varje gång jag pratat med en neurotyp."
|
25 maj 2013, 07:30 |
|
|
mogfelat
Medlem
|
Nattspaning.
Night of the lurking bots...
|
29 maj 2013, 01:10 |
|
|
Eliza_Bogart
Medlem
|
Kände mig la tvungen att skriva lite till slut.
|
31 maj 2013, 21:22 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
|
31 maj 2013, 21:30 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Den 36 julni ska allt ordna sig.
|
1 juni 2013, 15:32 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
för då kommer TUSENFOTINGEN!
. .╚⊙ ⊙╝.. ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ ╚═(███)═╝ .╚═(███)═╝ ..╚═(███)═╝ ...╚═(███)═╝ .... ╚═(█)═╝
|
1 juni 2013, 16:58 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Cool!
|
1 juni 2013, 16:59 |
|