Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Kollar på Desperate Housewives (mobba mig inte; det är faktiskt en väldigt underskattad serie!).


1 juni 2013, 10:31
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
tänker verkligen inte mobba dig, jag håller på och kollar igenom gilmore girls för andra gången. :D

serier är bra för att döda tid och hålla ångesten i schack.


1 juni 2013, 10:47
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Stickar och lyssnar på musik via youtube


1 juni 2013, 12:05
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
LostInAForest skrev:
tänker verkligen inte mobba dig, jag håller på och kollar igenom gilmore girls för andra gången. :D

serier är bra för att döda tid och hålla ångesten i schack.

Åh! :09:

Ja, det håller jag verkligen med om!


1 juni 2013, 12:46
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Zombie skrev:
Ska du inte fråga om nallen vill gå ut i stället för dig då

Det är väl ingen djävla idé att gå ut när de enda fruntimmer som finns i stan är flator :05:


1 juni 2013, 13:06
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Det kan väl i och för sig finnas några som är bi också!? :10: Inte för att jag har någon som helst koll på Göteborgs uteliv när det är pridefest(?), men ur ren kombinatorisk synvinkel, så torde det finnas några bidamer ute också (eller några heterofaghags för den delen).


1 juni 2013, 13:36
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Det kunde man ju tro, erfarenheten från diverse kontaktsiter säger dock att bi-tjejer bara söker tjejer.


1 juni 2013, 13:46
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Aha, okej, nåväl.


1 juni 2013, 13:57
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
nallen skrev:
Det kunde man ju tro, erfarenheten från diverse kontaktsiter säger dock att bi-tjejer bara söker tjejer.

Det hjälper oftast inte ens att skriva i sin presentation att man bara söker tjejer; karlarna skriver ändå. Ofta inleder de med "Är du säker på att du bara söker tjejer?". Om man inte svarar, eller svarar "ja", återkommer de ändå efter 5 minuter med typ "Jaaaha, läget idag då stumpan?" :mrgreen:


1 juni 2013, 14:36
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Kollar på Youtube-klipp. Söker videos med hjälp av sökorden "newborn baby girl" och man hittar ju så mycket fint! :09:


1 juni 2013, 15:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.