Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Aha, var det därför det var bögflaggat överallt.
Ingen idé att gå ut i kväll heller då.


31 maj 2013, 20:41
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Jag tror knappast alla heteros sitter hemma och surar bara för att det är pride, i synnerhet i det här vädret. Du kan nog lugnt gå ut till de ställen du brukar gå till och inte märka någon skillnad. :P


31 maj 2013, 20:51
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Xzirie skrev:
Smuttar på en 2,8 och småsurar för att jag inte kan festa som ett djur i helgen. Måste undvika att slösa pengar samtidigt som jag fortfarande har ont i foten och inte vill överanstränga den.
Men samtidigt är det West Pride och Club Queer ikväll... :05:


bwaaah, det hade juh varit roligt att ta sig iväg på, då hade jag kunnat bjucka på en öl och allt.


31 maj 2013, 20:52
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
LostInAForest skrev:

bwaaah, det hade juh varit roligt att ta sig iväg på, då hade jag kunnat bjucka på en öl och allt.


Aww... ^^
Vår Pride fokuserar iofs mest på konst och kultur och sånt som jag inte förstår mig på, fast jag gissar att det blir ett jävla drag i helgen ändå.


31 maj 2013, 21:02
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Xzirie skrev:
LostInAForest skrev:

bwaaah, det hade juh varit roligt att ta sig iväg på, då hade jag kunnat bjucka på en öl och allt.


Aww... ^^
Vår Pride fokuserar iofs mest på konst och kultur och sånt som jag inte förstår mig på, fast jag gissar att det blir ett jävla drag i helgen ändå.


alltid eller är det tema för i år? har aldrig lyckats sega mig iväg på er bögfest, knappt på den här i sthlm heller annat än som volontär för rfsl ungdom, lite fester och shejka loss i paraden typ. och på föreläsningar/paneler och gojs på pridehouse och känt mig viktig och engagerad. :P


31 maj 2013, 21:31
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Planerar semestern. 4 veckors *betald*. Första gången på... ja, sen en började arbeta vid 13-års ålder. Alltid arbetat varenda sommar sen dess.


31 maj 2013, 21:37
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
LostInAForest skrev:
alltid eller är det tema för i år? har aldrig lyckats sega mig iväg på er bögfest, knappt på den här i sthlm heller annat än som volontär för rfsl ungdom, lite fester och shejka loss i paraden typ. och på föreläsningar/paneler och gojs på pridehouse och känt mig viktig och engagerad. :P


Det är alltid dens lilla nisch. Och vi har väl grejer som ert pridehouse fast utspritt över hela stan på en massa ställen jag inte hittar till. Så jag är otroligt kass på att närvara. De senaste åren har vi en liten prideparad på söndagen också men min dygnsrytm brukar sätta käppar i hjulet för den, och i år lär min fot göra det.


31 maj 2013, 21:55
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Ska du inte fråga om nallen vill gå ut i stället för dig då? Kanske är lättare än att gå ut i eget namn den här helgen. Och vem vet vad som händer en galen kväll. :P


31 maj 2013, 23:28
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Löser Melodikrysset i P4.


1 juni 2013, 10:04
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Zombie skrev:
Ska du inte fråga om nallen vill gå ut i stället för dig då? Kanske är lättare än att gå ut i eget namn den här helgen. Och vem vet vad som händer en galen kväll. :P

:mrgreen:


1 juni 2013, 10:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.