Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Tänker på all mylla det blir till växterna, som behöver omplanteras.


29 maj 2013, 21:34
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Asmix skrev:
Tänker på all mylla det blir till växterna, som behöver omplanteras.

:D


29 maj 2013, 21:35
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Gläder mig över den konstruktiva ton som råder på forumet igen. :09:


30 maj 2013, 20:40
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Lyssnar på:


30 maj 2013, 21:50
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Åker til Plantagen för att köpa blommor till min altan. Har en utsågad ruta i ena hörnet av trallen på ca 1.5 x 1m där det går att odla.


31 maj 2013, 13:14
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Samlar ihop alla mina filer jag har på olika ställen på chalmers datorer. Det var visst ca 5000 textfiler av olika slag.


31 maj 2013, 17:22
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Zirre skrev:
Åker til Plantagen för att köpa blommor till min altan. Har en utsågad ruta i ena hörnet av trallen på ca 1.5 x 1m där det går att odla.

Den är visst 1.5 x 2 m.


31 maj 2013, 17:31
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Zirre skrev:
Zirre skrev:
Åker til Plantagen för att köpa blommor till min altan. Har en utsågad ruta i ena hörnet av trallen på ca 1.5 x 1m där det går att odla.

Den är visst 1.5 x 2 m.

Trevligt ! Vad blev det för blommor?
Jag och ufo köpte ett olivträd !
Det är något jag önskat mig länge.


31 maj 2013, 18:44
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Samlar ihop alla mina filer från alla (typ fyra) molntjänster jag använder. Funderar på om jag ska synkronisera allihop till samma mapp så jag kan samarbeta med folk oavsett vilken tjänst de använder, det är detta problem att folk använder olika molntjänster som skapat oredan från början... Jag gillar vanligen inte onda megaföretag men när jag gör det så är det Google.


31 maj 2013, 19:30
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Smuttar på en 2,8 och småsurar för att jag inte kan festa som ett djur i helgen. Måste undvika att slösa pengar samtidigt som jag fortfarande har ont i foten och inte vill överanstränga den.
Men samtidigt är det West Pride och Club Queer ikväll... :05:


31 maj 2013, 20:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.