Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
jag är vansinnigt trött, har ont precis överallt och till råga på allt ska jag på sånt där härligt möte med af, fk, psyk och fan och hans morsas mamelucker. ni vet, där de vill veta vad jag vill men jag inte har en jävla aning om vad som ens är möjligt, och kan dessutom inte prata öht pga låser mig av stressen.

röven. :05:


29 maj 2013, 09:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Har de senaste 2-3 veckorna börjat fundera över lämpligheten att arbeta 100% med ett socialt arbete. 80% är enough, men inte möjligt. Två-skiftsarbeten med 6 dagars veckor liksom. Suck.
Så dagsformen är knepig.


29 maj 2013, 09:29
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
logisktfelslut skrev:
Har de senaste 2-3 veckorna börjat fundera över lämpligheten att arbeta 100% med ett socialt arbete. 80% är enough, men inte möjligt. Två-skiftsarbeten med 6 dagars veckor liksom. Suck.
Så dagsformen är knepig.

Jag blir förstås trött bara jag tänker på socialt arbete överhuvudtaget! :mrgreen:

Min dagsform: Neutral. Och saknar kaninmammas inlägg.


29 maj 2013, 10:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
saknar kaninmammas inlägg.

Det gör jag också!

On Topic: Trött, fundersam, gosig och längtandes!


29 maj 2013, 10:13
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
trött trött trött trött...

har två nätter i rad plågats av rls-demonen runt tre-fyratiden och någon timme framåt. eller mer. jag vet inte, man tappar tidsuppfattningen ganska fort när huvudet i stort sett sover men benen VÄGRAR hålla sig lugna.


30 maj 2013, 11:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Orange skrev:
saknar kaninmammas inlägg.

Det gör jag också!

On Topic: Trött, fundersam, gosig och längtandes!

Tack ! :20: vad gulliga ni är!
Jag är med trött och gosig :09:


30 maj 2013, 18:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
logisktfelslut skrev:
Har de senaste 2-3 veckorna börjat fundera över lämpligheten att arbeta 100% med ett socialt arbete. 80% är enough, men inte möjligt. Två-skiftsarbeten med 6 dagars veckor liksom. Suck.
Så dagsformen är knepig.

Jag blir förstås trött bara jag tänker på socialt arbete överhuvudtaget! :mrgreen:


Vi alla är olika - går väl lite tvärt emot vad generella människan med hfa/as lämpar sig för - o andra sidan har jag under mina år inom hälso- och sjukvården stött på *många* med tydliga tecken på hfa/as. Lustigt är väl att dessa individer lämpar sig bäst för sin yrkesroll och för verksamheten. Kanske är lojalitet, struktur och mindre onödigt kallprat i personalrummet ett vinnande koncept. Så, fler aspies inom vården (syftar inte endast på medicinsk/omsorgspersonal). =P

Jag har ännu inte sagt något att en har diagnos på ens nuvarande ställe. Antar de fattar en har adhd åtminstone.

Dagens form: Rund.


30 maj 2013, 21:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
ledsen och trött.


31 maj 2013, 20:27
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Utmattad av pms och uppsägningen och alla måsten, och lägenheten är en katastrofzon. Laddar för yoga hemma framför DVD:n.


2 juni 2013, 18:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Utmattad av pms och uppsägningen och alla måsten, och lägenheten är en katastrofzon. Laddar för yoga hemma framför DVD:n.


Har du blivit uppsagd? Trist. :l

Dagens form för min del: Laddad.


2 juni 2013, 18:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron