Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ha det så kul i Grekland, Orange! Jag har varit där en gång och det är fint där. Dessutom har de gott bröd och fint, klart vatten. :09:


29 maj 2013, 13:40
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Sheyen skrev:
Ha det så kul i Grekland, Orange! Jag har varit där en gång och det är fint där. Dessutom har de gott bröd och fint, klart vatten. :09:

Tack! Det låter jättehärligt.


29 maj 2013, 13:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
orange: fy tusan så skönt det låter. och av vad jag sett här verkar det som att du verkligen gjort dig förtjänt av att få njuta och ha det gott ett tag. :09:


-
OnT: jag ska halvligga i sängen och återhämta kropp och själ efter det dödsjobbiga MÖTET (som väl gick hyfsat trots att jag knappt sa nåt mer än hej och "mm"). samt sticka lite.


29 maj 2013, 13:49
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
LostInAForest skrev:
orange: fy tusan så skönt det låter. och av vad jag sett här verkar det som att du verkligen gjort dig förtjänt av att få njuta och ha det gott ett tag. :09:

Tack. :09:

Nä, nu är det hög tid att ta tag i det som ska göras! Tjillevippen.


29 maj 2013, 13:52
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
*Köpa hö på stadslantgården (till mina marsvin)

* Hänga tvätt

*Leta upp Pippi-böckerna som ligger någonstans och skräpar och lämna dem på biblioteket

*Besöka tandhygienisten 16:30

*Städa badrummet

*Leka med muminhuset och muminfigurerna med dottern som till min stora förtjusning blivit helt galen i Mumin!

*Laga laxgryta


30 maj 2013, 11:19
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
duscha (bluööh).

provfärga lite garnslattar med mina nya karamellfärger.

härva garn, eller slakta och repa upp två nyfyndade herrtröjor i merinoull från myrorna, beroende på hur mordisk jag känner mig.

gå till psykologen och ventilera om gårdagens såntdäringa möte.


30 maj 2013, 11:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Äta tårta.


30 maj 2013, 12:36
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zirre skrev:
Äta tårta.

Vad åt du för god tårta ?
Jag gillar den där frysta marängtårtan från Frödinge.
Då vill jag nästan ha den själv . :07:


30 maj 2013, 18:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Gå och handla bärs på den lokala jourbutiken för sista gången. Hoppas den snälla medelålders snubben som har en autistisk son jobbar idag så jag kan säga hejdå.

*löjligt sentimental ibland*


1 juni 2013, 21:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Xzirie skrev:
Gå och handla bärs på den lokala jourbutiken för sista gången. Hoppas den snälla medelålders snubben som har en autistisk son jobbar idag så jag kan säga hejdå.

*löjligt sentimental ibland*

Jag är likadan ;) Löjligt sentimental allså!


1 juni 2013, 21:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron