Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Tack Sheyen ! :09: vad gullig du är som hälsar mig välkommen ! :20:
Vad duktig du är och gör bebis saker !

29 maj 2013, 18:22
Medlem
Pannkisar :D

29 maj 2013, 18:59
Avslutat konto
Kul att du är tillbaka, kaninis! Skönt att vara klar med allt flyttrelaterat.

Idag har jag sett Yetin i Nordstan. *stalk*

29 maj 2013, 19:07
Medlem
Orange skrev:
Kul att du är tillbaka, kaninis! Skönt att vara klar med allt flyttrelaterat.

Tack vännen ! :09:

29 maj 2013, 21:19
Medlem
Orange skrev:

Ojdå, jag gick nog raka vägen igenom för att byta buss bara.

29 maj 2013, 22:25
Avslutat konto
Yetin skrev:
Orange skrev:

Ja, du gick mot emotrappan när jag satt på Burger King. :07:

29 maj 2013, 22:27
Medlem
Orange skrev:
Yetin skrev:
Orange skrev:

Ja, du gick mot emotrappan när jag satt på Burger King. :07:

Hahaha, vad härligt läskiga ni är som smyger på varandra och dokumenterar dagens händelser! :08:

Jag tänker mig att du, Orange, satt där och lurade bakom en stor dagstidning och sörplade på en coca cola.

Ett tag hade jag som favoritsysselsättning att smsa vänner med orden "I see you..." ! Haha! :lol: Jag såg dem dock inte. Jag psykade dem bara! :D

30 maj 2013, 08:29
Avslutat konto
Sheyen skrev:
Hahaha, vad härligt läskiga ni är som smyger på varandra och dokumenterar dagens händelser! :08:

Jag tänker mig att du, Orange, satt där och lurade bakom en stor dagstidning och sörplade på en coca cola.

Ett tag hade jag som favoritsysselsättning att smsa vänner med orden "I see you..." ! Haha! :lol: Jag såg dem dock inte. Jag psykade dem bara! :D

Hahaha, faktum är att om inte en glasvägg hade skilt oss åt och jag inte hade försökt hindra minibuset från att kasta pommes frites på golvet, så hade jag påkallat hans uppmärksamhet. :D

Jag måste testa att skicka ett sånt sms till någon. :mrgreen: Ser framför mig hur personen stannar upp och tittar sig förvirrat omkring.

30 maj 2013, 09:53
Medlem
Orange skrev:
Sheyen skrev:

Hahaha, faktum är att om inte en glasvägg hade skilt oss åt och jag inte hade försökt hindra minibuset från att kasta pommes frites på golvet, så hade jag påkallat hans uppmärksamhet. :D

Jag måste testa att skicka ett sånt sms till någon. :mrgreen: Ser framför mig hur personen stannar upp och tittar sig förvirrat omkring.

:D 8-)

Eller ännu bättre: Ett sms med texten: "Men vad GÖR du? Du vet att jag ser dig, va?" :lol:

30 maj 2013, 10:33
Medlem
Ätit frukost på pod wawelen (direkt översatt blir det under wawel), insett att det är någon religiös dag medan jag gick till rynek głowny och märkte just att det slutat regna.

30 maj 2013, 10:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.