Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Inte delta i dumma diskussioner som motparten bara vill att jag blir arg och sen kunna skylla på mig som provokatör.


27 maj 2013, 10:32
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Snart ska jag vara nöjd med det jag byggt hittills idag (snygga golv- och taklister, dörrkarmar och fönster), äta frukost och sedan ska jag ut och klafsa i träsk, skriva enstaka bokstäver på ett papper och äta grissmörgåsar. När jag klafsat klart kanske jag fortsätter med fler lister, fönster och dörrkarmar.


27 maj 2013, 13:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det blir middag och bokläsning efter, Ängeln på sjunde trappsteget har gått in i en kritisk episod. Går inte att pausa egentligen men mammaplikten kallar.


27 maj 2013, 18:29
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu ska jag ta tag i den här dagen och lufta katterna i solen.


28 maj 2013, 13:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Försöka att äta lunch igen. Men jag väntar nog någon timme eller två, kanske. Jag fick rännskita nyss och jag misstänker att all lunch bara for ut ur systemet på mig. Det vore rimligt, för det kom VÄLDIGT mycket och nu är jag liksom hungrig. Ont i anus och fortfarande hungrig, liksom.

Har lite mensvärksliknande smärta i magen också, vilket enbart gör mig glad! Det betyder ju att bebis växer som den ska, där inne! :09:


28 maj 2013, 13:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag vara noga med att äta många mellanmål!

Jag ska även försöka att virka klart mitt pågående projekt! :08:


29 maj 2013, 10:17
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Lämna massor av böcker på biblioteket, ringa ett samtal och ta med min dotter till stan. Hon ska få nya sandaler och en solhatt och vi ska även ansöka om ett pass till henne.


29 maj 2013, 11:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Orange skrev:
Lämna massor av böcker på biblioteket, ringa ett samtal och ta med min dotter till stan. Hon ska få nya sandaler och en solhatt och vi ska även ansöka om ett pass till henne.


ooh, vart ska ni resa?


29 maj 2013, 13:12
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Orange skrev:
Lämna massor av böcker på biblioteket, ringa ett samtal och ta med min dotter till stan. Hon ska få nya sandaler och en solhatt och vi ska även ansöka om ett pass till henne.

Spännande! :)

On Topic: Idag ska jag prata med min bebis, som verkar vara på ett väldigt gott humör. Det sparkas och bökas runt som tusan i magen på mig. :08:

Min bebis: "Ligga still!? Vad är det för något?" :mrgreen:


29 maj 2013, 13:20
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
LostInAForest skrev:
Orange skrev:
Lämna massor av böcker på biblioteket, ringa ett samtal och ta med min dotter till stan. Hon ska få nya sandaler och en solhatt och vi ska även ansöka om ett pass till henne.


ooh, vart ska ni resa?


Till Grekland i en vecka i sommar. :)


29 maj 2013, 13:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron