Ny tråd Svara på tråd  [ 58 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Forumet laddar långsamt 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Forumet laddar långsamt
Savanten Svante skrev:
Samma som tidigare, sega laddtider och så?

Japp, tar evigheter ibland. Verkar dock fungera felfritt nu ikväll

25 maj 2013, 21:08
Medlem
2013-05-26 01:02 Forumet laddar långsamt

26 maj 2013, 01:04
Medlem
var forumet nere inatt?
tror jag kollade någon gång runt 2-3 och fick då bara felmeddelande, och igen runt fyra kanske.

nu funkar det uppenbarligen men det tog ruskigt lång tid för indexsidan att ladda första gången.

28 maj 2013, 11:38
Moderator
Ja, igår skötte sig vävhotellet under all kritik mest hela tiden. Åtminstone från min horisont. Först som en enarmad bandit varje gång man klickade: tar jag mig in eller blir det javafel den här gången också? Och svaret vet man först efter flera minuter, så det vill till att man har annat att göra. Sedan, i natt, flera timmar nere helt (eller möjligen med obetydliga upptider inemellan). Och just nu, när jag skulle försöka skriva det här, var det samma visa som igår på dan.

Samtidigt som jag har förstått litet av vilket helvete det kan vara att byta vävhotell, med micklande, åter micklande, oförutsebara misstag, oplanerbar nertid och mera micklande, samt en stor risk att trådar och andra data försvinner, så är ju risken med det här vävhotellet att folk helt enkelt tröttnar på att försöka ta sig in.

28 maj 2013, 13:08
Medlem
Under förmiddagen gick det inte att komma in på denna sidan.

28 maj 2013, 15:10
Moderator
Ja, det har varit denna enarmade bandit i dagar eller veckor nu. Det här är under all kritik och vi tappar definitivt inlägg på det. Alldeles bortsett från frågan om att byta vävhotell är det absolut läge för klagomål och hot om att byta. Skriver en kråka om det i modavdelningen.

28 maj 2013, 16:03
Medlem
Korrekt.

Det har varit rätt mycket lekstuga från deras sida ett tag nu.

28 maj 2013, 17:28
Moderator
Lekstuga är ordet. *irriterad*

8 juni 2013, 14:03
Moderator
Nere från runt 13 till mellan 15 och nu.

9 juni 2013, 15:22
Medlem
Är det inte dags att byta webbhotell snart?

15 juni 2013, 23:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 58 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.